Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

Tο brand name «Very Macedonia» ταξιδεύει από τη Σκανδιναβία στη Μέση Ανατολή


Της Φανής Σοβιτσλή

 

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προωθεί το τουριστικό προϊόν μέσα από διεθνείς εκθέσεις
 
 
Tο brand name “Very Macedonia” σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, όπου διοργανώνονται οι μεγαλύτερες εκθέσεις για τον τουρισμό.
 



Δυναμική είσοδο στις διεθνείς τουριστικές αγορές και το 2016 ετοιμάζει η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, λανσάροντας το brand name “Very Macedonia” σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, όπου διοργανώνονται οι μεγαλύτερες εκθέσεις για τον τουρισμό. Την επόμενη χρονιά μάλιστα φιλοδοξεί να προσελκύσει τουρίστες από τις σκανδιναβικές χώρες, Ολλανδία, Γαλλία, Κίνα και Μέση Ανατολή. Οι επισκέπτες από τις βαλκανικές χώρες έσωσαν και φέτος την παρτίδα, αφού φαίνεται πως επιλέγουν σταθερά το τουριστικό προϊόν της περιοχής καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Εξάλλου, οι σκανδιναβικές χώρες, η Ολλανδία και η Γαλλία ήδη έχουν εκδηλώσει μεγάλο ενδιαφέρον για τις περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ αποτελούν τις νέες χώρες στόχους που εντάσσονται στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2016. Άνοιγμα όμως θα επιχειρήσει η διοίκηση της περιφέρειας και στις αγορές της Τουρκίας και του Ντουμπάι, το οποίο προσφάτως επισκέφθηκε ο περιφερειάρχης, Απόστολος Τζιτζικώστας στο πλαίσιο διερευνητικών επαφών για τον τουρισμό.
Πάντως, μέχρι το τέλος του χρόνου η περιφέρεια, στο πλαίσιο του προγράμματός της θα ταξιδέψει από την Αθήνα, λόγω της έκθεσης EXPO, στο Λονδίνο μέχρι και τη Βαρσοβία, συμμετέχοντας στις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού. Τον επόμενο μήνα μάλιστα θα δώσει το παρών και στη Θεσσαλονίκη, στην έκθεση τουρισμού Fhiloxenia 2015, που θα διεξαχθεί από τις 12 μέχρι τις 15 Νοεμβρίου. Σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Γιάννη Γιώργο, το τρέχον πρόγραμμα τουριστικής προβολής της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας θα ολοκληρωθεί στο τέλος του Δεκέμβρη, ενώ το μήνα αυτόν θα κατατεθεί προς ψήφιση στο περιφερειακό συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας το πρόγραμμα για το 2016.
Αναφερόμενος στα αποτελέσματα από την τουριστική κίνηση, τόσο την περίοδο του καλοκαιριού όσο και τους υπόλοιπους μήνες, ο κ. Γιώργος τόνισε ότι “αν δεν κλείσει η χρονιά, δεν μπορούμε να κάνουμε απολογισμό, ωστόσο μπορούμε να πούμε ότι η χρονιά θα κλείσει με θετικό πρόσημο, παρά τις δυσκολίες που ανέκυψαν τον Ιούλιο”. Σημείωσε ακόμα πως υπήρξε μεγάλη αύξηση τουριστών από τις βαλκανικές χώρες, την Ιταλία και τη Γαλλία, ενώ μεγάλη ήταν η πτώση που σημειώθηκε στους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς για τους Ρώσους και τους Ουκρανούς, καθώς και για τους Γερμανούς, λόγω της πολιτικής έντασης, τις απειλές για αλλαγή του νομίσματος, καθώς και την οικονομική ρευστότητα στην Ελλάδα.
ΙΔΙΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ 2016
Με δεδομένο ότι η συμμετοχή της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στις μεγαλύτερες εκθέσεις τουρισμού τους προηγούμενους μήνες είχε σημαντικά οφέλη, η διοίκηση έχει αποφασίσει να επαναλάβει πολλές από τις φετινές δράσεις και το 2016. Και τη νέα χρονιά η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα δώσει το παρών σε μεγάλες εκθέσεις τουρισμού στο Βερολίνο, τη Μόσχα, το Βουκουρέστι, τη Σόφια, το Βελιγράδι και την Κωνσταντινούπολη, στην οποία αναμένεται να συμμετάσχει με τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής. Όπως ανέφερε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού η επιλογή της συμμετοχής στις συγκεκριμένες εκθέσεις γίνεται βάσει του ενδιαφέροντος της τουριστικής αγοράς κάθε χώρας και της οδικής και αεροπορικής προσβασιμότητας.
“Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το 2016 περιλαμβάνει σειρά δράσεων τουριστικής προβολής όλων των περιφερειακών ενοτήτων και των περιοχών που παρουσιάζουν τουριστικό ενδιαφέρον. Στόχος μας είναι να παραμείνει η Κεντρική Μακεδονία ανταγωνιστικός τουριστικός προορισμός, μεγιστοποιώντας τα προσδοκώμενα αποτελέσματα” τόνισε ο κ. Γιώργος. Επίσης και του χρόνου ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί και στις μορφές εναλλακτικού και θεματικού τουρισμού (περιβάλλον, ιαματικός, προσκυνηματικός κτλ.).

Δημοσιογράφοι και τουριστικοί πράκτορες στην ΠΚΜ
Και φέτος η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα υλοποιήσει πρόγραμμα φιλοξενίας δημοσιογράφων και επαγγελματιών του τουρισμού καθώς, όπως έχει διαπιστωθεί, αντίστοιχες διοργανώσεις έχουν συμβάλει στην ενδυνάμωση του τουριστικού ρεύματος προς την περιοχή. Σύμφωνα με το πρόγραμμα, το χειμώνα θα διοργανωθούν τέσσερα ταξίδια, με συμμετοχή 36 ατόμων, στα οποία θα παρουσιαστούν ταξιδιωτικές εμπειρίες σε τουριστικούς πράκτορες και επιχειρήσεις που διακινούν τουρίστες (τουριστικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες, γραφεία οργάνωσης συνεδρίων, εξειδικευμένα τουριστικά γραφεία, εκπροσώπους μαθητικών και φοιτητικών συλλόγων).
Με αφορμή την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την ανάθεση του σχετικού έργου, ο αντιπεριφερειάρχης Γ. Γιώργος τόνισε ότι αντίστοιχα ταξίδια έγιναν την άνοιξη, το καλοκαίρι και το φθινόπωρο. “Ο χαρακτήρας κάθε ταξιδιού θα προσδιορίσει και τους προορισμούς του. Για παράδειγμα, αν κάποιο ταξίδι αφορά τον ορειβατικό τουρισμό, θα ξεναγήσουμε τους ξένους προσκεκλημένους μας στον Όλυμπο, το Κιλκίς, την Πέλλα και την Ημαθία. Αν ο χαρακτήρας είναι γαστρονομικός, τότε θα περάσουν από όλες τις περιφερειακές ενότητες και αν είναι ιστορικός - πολιτιστικός, σίγουρα θα περιλαμβάνει ως σταθμούς την Αμφίπολη, τη Βεργίνα, την Πέλλα, το Δίον, τη Χαλκιδική και τη Θεσσαλονίκη” υπογράμμισε ο ίδιος. Στη συγκεκριμένη δράση περιλαμβάνονται και οι δαπάνες όλων των μετακινήσεων, διαμονής, ξενάγησης, εστίασης και παροχής οπτικοακουστικού υλικού και media kit για την προβολή της περιφέρειας. 

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Μακεδονία» την Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου