Τρίτη 20 Ιουνίου 2017

Επέστρεψε το Σάββατο 10 Ιουνίου το βράδυ από τη Λυών της Γαλλίας η αντιπροσωπεία εκπαιδευτικών του 12/θέσιου ολοήμερου δημοτικού σχολείου Κορινού.
     Στην αντιπροσωπεία συμμετείχαν η συντονίστρια του προγράμματος κ. Τσιαλού Ευανθία και η κ. Αικατερίνη Δούλια, εκπαιδευτικοί αγγλικών ,οι κ. Σαρβάνη Ελένη και Σιάσιου Αθηνά,   εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής.

Ήταν η τελευταία  επίσκεψη που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του διετούς ευρωπαϊκού εκπαιδευτικού προγράμματος Εrasmus+ ΚΑ2.
     Την Τρίτη 6 Ιουνίου ,το βράδυ, έγινε στο ξενοδοχείο η πρώτη συνάντηση με τους υπόλοιπους εταίρους Ρουμάνους, Εσθονούς, Τούρκους και Γάλλους, συνοδεύτηκε με δείπνο σε εστιατόριο της περιοχής και γεύσεις της τοπικής γαλλικής κουζίνας

Την Τετάρτη 7 Ιουνίου επισκεφθήκαμε το σχολείο Condorcet του Meysieu. Στην είσοδο του σχολείου υπήρχαν πινακίδες με την χιλιομετρική απόσταση των χωρών των εταίρων.
  Τα παιδιά μας χαιρετούσαν συνέχεια και χαμογελούσαν. Όλοι μαζί  συγκεντρωθήκαμε στον χώρο των εκδηλώσεων. Την παρουσίαση του προγράμματος του σχολείου μας έκανε η κ. Τσιαλού , η οποία και έγινε δεκτή με ενθουσιασμό και ευμενή σχόλια, ακολούθησαν  οι παρουσιάσεις των άλλων χωρών
Μετά το μεσημεριανό , πήραμε το τραμ και φθάσαμε στο μουσείο καλών τεχνών της Λυών όπου  οι εταίροι χωρισμένοι σε μεικτές ομάδες παίξαμε ένα πολύ διασκεδαστικό και επιμορφωτικό παιχνίδι εύρεσης των έργων τέχνης
Στη συνέχεια διαπλεύσαμε με  ποταμόπλοιο στον ποταμό Σουν  μέχρι την συμβολή του με τον ποταμό Ροδανό και είδαμε διάφορες όψεις της πόλης.ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΟΡΙΝΟΥ ΣΤΗ ΛΥΩΝ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ

Την Πέμπτη ,8 Ιουνίου, συγκεντρωθήκαμε στο σχολείο στην αίθουσα εκδηλώσεων και  πάλι. Αυτή τη φορά τα παιδιά παρουσίασαν γαλλικά τραγούδια με πνευστά όργανα που έμαθαν στο σχολείο, συνοδεύοντάς τα  με ρυθμικό χτύπημα των χεριών. Ο μουσικός συνάδελφός μας απ’ την Τουρκία συνόδευσε με την κιθάρα του και όλα μαζί τα παιδιά τραγούδησαν το τραγούδι ΄΄Εuropean express ΄΄, μιμούμενα ένα τρένο ,βγήκαν στην αυλή.
Το  μεσημέρι επισκεφθήκαμε το Δημαρχείο όπου και γευματίσαμε. Ο δήμαρχος της πόλης μας χάρισε αναμνηστικά δώρα. Στη συνέχεια μαθητές και εκπαιδευτικοί επισκεφθήκαμε το  Park du Grand large ,όπου χωρισμένοι σε ομάδες  κάναμε τρενάκια με υλικά του δάσους.
προγράμματος, ενδιάμεσες συζητήσεις για την τελική αξιολόγηση  είχαν ήδη προηγηθεί τις προηγούμενες μέρες.
     Το βράδυ οι Γάλλοι οικοδεσπότες μας  παρέθεσαν  φιλοξενία με barbeque στο χώρο της αυλής του σχολείου. Προϋπόθεση για το δείπνο  η συμμετοχή στα  παιχνίδια. Διασκεδάσαμε και τραγουδήσαμε, επιστρέψαμε κουρασμένοι στη Λυών αλλά γεμάτοι συναισθήματα, εικόνες, γεύσεις.
Την Παρασκευή ,9 Ιουνίου,  στον χώρο εκδηλώσεων του γαλλικού σχολείου  τα παιδιά χόρεψαν με μουσική του Μάνου Χατζιδάκι, τραγούδησαν σε ελληνικό στίχο αλλά και στα εσθονικά, τούρκικα και ρουμάνικα. Οι μουσικοχορευτικές τους παρουσιάσεις ήταν υπέροχες και η συγκίνηση όλων μας μεγάλη.

Το μεσημέρι γευματίσαμε στην αίθουσα του δημαρχείου. Το βράδυ σε εστιατόριο της Λυών αποχαιρετιστήκαμε μετά από μία βόλτα στις όχθες του ποταμού.

Την επόμενη μέρα φθάσαμε στο αεροδρόμιο  Μακεδονία της Θεσσαλονίκης με πτήση μέσω Ντίσελντορφ - Γερμανίας.

Το σύνολο των δράσεων του διετούς  προγράμματος βρίσκεται αναρτημένο στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://theeuropeanexpress.e-monsite.com/

Ο διευθυντής του δημοτικού σχολείου Κορινού