Πέμπτη, 10 Αυγούστου 2017

Eurobank Press Office :Σχετικά με το ΑΤΜ Πλαταμώνα

Αποτέλεσμα εικόνας για │Eurobank

Αναφορικά με τις αναρτήσεις ιστοσελίδων που αφορούν τη λειτουργία  ATM της τράπεζάς μας στην περιοχή του Πλαταμώνα και με γνώμονα τη ολοκληρωμένη ενημέρωση των αναγνωστών της ιστοσελίδας σας, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε τα εξής:
Από τον επιτόπιο έλεγχο διαπιστώθηκε ότι, λόγω ανθρώπινου λάθους, ήταν ανενεργό το ηχείο του ΑΤΜ που παράγει τους ήχους παράδοσης κάρτας, χρημάτων & απόδειξης. Προφανώς, πελάτες που δεν είναι  τόσο εξοικειωμένοι με την χρήση ΑΤΜ,  δεν άκουγαν τον ήχο παράδοσης της κάρτας.
Αποτέλεσμα ήταν να μην τραβήξουν εγκαίρως την κάρτα τους και η κάρτα να παρακρατείται από το μηχάνημα, καθώς έτσι είναι προγραμματισμένο, για λόγους ασφαλείας.
Πρόσφατα η Eurobank πραγματοποίησε έλεγχο για την λειτουργία των ΑΤΜ, ενόψει της περιόδου του καλοκαιριού. Σε ό,τι αφορά τις περιπτώσεις παρακράτησης καρτών διαπιστώθηκε ότι περίπου το 75% των περιπτώσεων οφείλεται σε λανθασμένη πληκτρολόγηση Pin, ενώ αιτία παρακράτησης  αποτελεί και η φθορά των καρτών.
Σχετικά με τις παραδόσεις των παρακρατημένων καρτών, ήδη σήμερα σε περίπτωση που πελάτης ζητήσει μέσω των Δικτύων μας (φυσικών και εναλλακτικών) την παρακρατημένη κάρτα του την παραδίδουμε άμεσα κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα που επιθυμεί ο πελάτης.  

Με εκτίμηση 


Γιάννης Καμπουράκης Γραφείο Τύπου Eurobank │Λ. Αμαλίας 20 105 57, Αθήνα Τ: +30210 3337 197,  +30 6977 585410 ikampourakis@eurobank.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου