Σάββατο 10 Απριλίου 2021

Χρήστος Κολλάς (AO Καβάλας): «Ο Ντόσης του Πιερικού μεταγραφή στην Καβάλα!»

 

Αποκλειστική συνέντευξη στο ΚateriniSport και στον δημοσιογράφο Νίκο Κολίτση 

Ο επιθετικός της Καβάλας, Χρήστος Κολλάς, «έπιασε λιμάνι», για δεύτερη φορά στην ποδοσφαιρική του ζωή, μετά από αυτό του Βόλου κι ευελπιστεί να συνδράμει στο «total restart» της Καβάλας στο ποδοσφαιρικό γίγνεσθαι.  

Ο ίδιος, με ποικιλόμορφο γεωγραφικά bio στο ενεργητικό του, δε διστάζει, μεταξύ άλλων, να συγκρίνει τις δύο πόλεις, να χαρακτηρίσει τον «οργανισμό Καβάλα», να θυμηθεί το ξεκίνημα στο Περιστέρι, να μιλήσει για το ταλέντο και την πρόκληση του εξωτερικού, ν’ αποκαλύψει τον «εγκλεισμό» με τον Χουάν Ραμόν Ρότσα στον Θεσπρωτό, να καταγράψει ποδοσφαιρικές φιλίες και να ονειρευτεί... τελικό Κυπέλλου Ελλάδας, Καβάλα-Πιερικός, γιατί... «όσο ζούμε ονειρευόμαστε, ποτέ δεν ξέρεις...». Έτσι και ο Ντόσης του Πιερικού μπορεί να «μεταγραφεί» στην Καβάλα, εν είδει φαντασίας και ποδοσφαιρικής σκέψης. Άλλωστε, μεταξύ ονείρου και πραγματικότητας κινούμαστε όλοι και στο KateriniSport, όπως μπορείτε να διαβάσετε στην αποκλειστική συνέντευξη του επιθετικού της ομάδας με το «Καραβάκι»! 

 Καβάλα against Bόλος   

Είχα την τύχη ν’ αγωνιστώ σε δύο πολύ μεγάλες ομάδες, στον Βόλο (ΝΠΣ Βόλος) και στην Καβάλα (ΑΟ Καβάλας) σήμερα. Ο Βόλος και η Καβάλα είναι δύο πολύ όμορφες πόλεις, από τις ωραιότερες στην Ελλάδα. Αν έπρεπε να διαλέξω μία από τις δύο, σε θέμα ομορφιάς και ζωής, δε θα επέλεγα αντικειμενικά, αλλά θα διάλεγα την Καβάλα, ξεκάθαρα συναισθηματικά, μια πόλη που από την πρώτη στιγμή μ’ έχει αγκαλιάσει.  

Από... Ατρομήτου (Περιστερίου) άρξασθαι... 

Ξεκίνησα από την ομάδα του Ατρομήτου Περιστερίου, αλλά μέχρι σήμερα δε θ’ άλλαζα τίποτα στην καριέρα μου.  

Ταλέντο ή κάτι άλλο

Το ταλέντο είναι δευτερεύον. Αυτό που παίζει μεγαλύτερο ρόλο σ’ έναν ποδοσφαιριστή, είναι η σκληρή δουλειά και το ψυχικό σθένος.  

H ποδοσφαιρική Καβάλα σήμερα 

Η  Καβάλα έχει και τις βλέψεις και τις δυνατότητες να επιστρέψει στις μεγάλες κατηγορίες. Η συγκεκριμένη κατηγορία είναι μικρή για να χωρέσει μια τόσο μεγάλη ομάδα, όπως η Καβάλα, με πολλά χρόνια στην Α’ εθνική. Αν θα χαρακτήριζα τον οργανισμό Καβάλα, με μία λέξη, αυτό θα ήταν ποδοσφαιρική υγεία σε όλους τους τομείς

Η πρόκληση του εξωτερικού 

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω σκεφτεί το ενδεχόμενο του εξωτερικού, αλλά εκτιμώ ότι κανένας ποδοσφαιριστής δε θα έλεγε όχι σε μία τέτοια ευκαιρία.  

Ο Πιερικός αντίπαλος και ο... Ντόσης μεταγραφή! 

Είχα την τύχη να έχω συμπαίκτες τον Κώστα Δεμηρτζόγλου, τον Κώστα Μηλιώτη και τον Γιάννη Ντόση, που κρατάμε επαφές ανά τακτά χρονικά διαστήματα και είναι ένας παίχτης που τον σέβομαι και θα τον ήθελα για συμπαίκτη μου στην Καβάλα!  

Η Κατερίνη εντός κι εκτός γηπέδου 

Η πρώτη φορά που επισκέφτηκα την Κατερίνη είναι την προηγούμενη εβδομάδα που παίξαμε εναντίον της Καλαμαριάς. Δυστυχώς, λόγω lockdown, δεν είχα την ευκαιρία να βγω στην πόλη της Κατερίνης. Ελπίζω στο μέλλον να έχω την ευκαιρία να την επισκεφτώ με καλύτερες συνθήκες.  

Το γκολ 

Δύσκολο να διαλέξω κάποιο συγκεκριμένο γκολ μου, ως το πιο κρίσιμο κι αυτό με τον μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας. Όλα τα γκολ που έχω σημειώσει είναι σημαντικά για μένα, εφόσον βοηθούν την ομάδα μου να κερδίζει.  

Το ποδοσφαιρικό «σχολείο» 

Είμαι ευχαριστημένος από την παρουσία μου και τις εμπειρίες που αποκόμισα στις προηγούμενες ομάδες μου (Eρμιονίδα, Οπούντιος Μαρτίνου, ΝΠΣ Βόλος, Άγιοι Ανάργυροι, Θεσπρωτός). Τα λάθη και τα θετικά μου μ’ έκαναν αυτό που είμαι σήμερα. Με μία λέξη, θα χαρακτήριζα όλες αυτές τις ομάδες «σχολείο» και «πηγή εμπειρίας» για μένα. 

Οι συμβουλές του Ρότσα 

Ο πρώην προπονητής μου στον Θεσπρωτό, Χουάν Ραμόν Ρότσα, μ’ εμπιστευόταν και πίστευε στο ταλέντο μου με κλειστά μάτια. Οι συμβουλές που μου έχει δώσει είναι αμέτρητες. Θυμάμαι σε μια αποστολή που γυρνούσαμε από την Κρήτη, που παίζαμε παιχνίδι, με είχε με τις ώρες και μου μιλούσε. Αυτά που μου είπε εκείνο το βράδυ, θα τα θυμάμαι για πάντα στην ποδοσφαιρική μου καριέρα! 

Από τον Θεσπρωτό... στην Καβάλα 

Από τον Θεσπρωτό ήρθα στην Καβάλα για το επόμενο βήμα στην ποδοσφαιρική μου ζωή. Θεώρησα ότι η Καβάλα μπορεί να μου το προσφέρει και οφείλω να ομολογήσω ότι μέχρι στιγμής είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με την επιλογή μου.  

Η προσαρμογή στην Καβάλα 

Το να προσαρμόζεσαι σε μια ομάδα η αλήθεια είναι ότι δεν είναι και το πιο εύκολο, αλλά αυτό εξαρτάται και από τους συμπαίκτες σου. Το κλίμα στην ομάδα της Καβάλας είναι εξαιρετικό κι αυτό με βοήθησε πάρα πολύ. Όλα τα παιδιά με αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή για να προσαρμοστώ πιο εύκολα. 

Πιερικός-Καβάλα στη Superleague, τελικός Κυπέλλου Ελλάδας! 

Παρότι μιλάμε για δύο πολύ μεγάλες και ιστορικές ομάδες, όπως η Καβάλα και ο Πιερικός, είναι αρκετά δύσκολο να συναντηθούν στον τελικό Κυπέλλου Ελλάδας, αλλά όσο ζούμε ονειρευόμαστε, ποτέ δεν ξέρεις... Το να σκοράρω σ’ ένα τέτοιο ματς αποτελεί όνειρο και για μένα αλλά και για όλους τους ποδοσφαιριστές... 

https://katerinisport.gr/?p=174588&fbclid=IwAR1hGeiOSTCPMuWOHQHKP6Lt3ja7FYQK829CDDQopjs3Jt6skW0Y5bkgHkM

...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου