Δευτέρα, 10 Απριλίου 2017

Μπουγάτσα νηστίσιμη

Προετοιμασία: 20΄, Ψήσιμο: 30΄, Αναμονή: 20΄
Yλικά (για 10-12 μερίδες)
  • 4 κούπες νερό
  • 1 κούπα ζάχαρη κρυσταλλική  
  • 4 κάψουλες βανίλιας
  • ξύσμα από 1 λεμόνι ακέρωτο
  • 1 κούπα σιμιγδάλι ψιλό
  • 2 κουτ. σούπας μαργαρίνη
  • 1 πακέτο (2 φύλλα) σφολιάτα (χωρίς αυγά και γάλα στη σύστασή της)
  • λίγη ζάχαρη άχνη, για πασπάλισμα
  • λίγη κανέλα, για πασπάλισμα

Διαδικασία


Βάζουμε το νερό με την κρυσταλλική ζάχαρη σε μια κατσαρόλα και την τοποθετούμε σε μέτρια φωτιά. Αφήνουμε το μείγμα να κοχλάσει ώστε να λιώσει η ζάχαρη.

Στο μεταξύ, προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180° C. Χαμηλώνουμε τη φωτιά και προσθέτουμε τις βανίλιες και το ξύσμα. Ρίχνουμε σαν βροχή το σιμιγδάλι, ανακατεύοντας συνεχώς. Μόλις πήξει η κρέμα, αποσύρουμε από τη φωτιά. Προσθέτουμε τη μαργαρίνη και ανακατεύουμε μέχρι να ενσωματωθεί.

Στρώνουμε τη μία σφολιάτα σε ένα αντικολλητικό ταψί. Απλώνουμε από πάνω την κρέμα. Σκεπάζουμε με τη δεύτερη σφολιάτα. Τυλίγουμε προς τα μέσα όσο φύλλο περισσεύει.

Ψήνουμε στον προθερμασμένο φούρνο για περίπου μισή ώρα, μέχρι να πάρει χρώμα η μπουγάτσα. Τη βγάζουμε, την αφήνουμε να κρυώσει για περίπου 20 λεπτά και την κόβουμε σε κομμάτια. Προτού σερβίρουμε, πασπαλίζουμε με λίγη άχνη και λίγη κανέλα.

Μυστικά
  • Υπάρχουν σφολιάτες που περιέχουν αυγά και γάλα, αν και οι περισσότερες όχι. Καλύτερα λοιπόν να διαβάσουμε τι αναγράφεται στη συσκευασία προτού αποφασίσουμε ποια θα αγοράσουμε.
  • Είναι ωραίο, αντί να πασπαλίσουμε με κανελοζάχαρη, να βάλουμε λίγη μέσα στο κάθε κομμάτι, ανάμεσα στο επάνω φύλλο και την κρέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου