Τρίτη 27 Ιουνίου 2023

Υποψηφιότητα έκπληξη στη Βόρεια Πιερία

Από το συνδυασμό “Θέλουμε και Μπορούμε” του κ. Μανώλα ανακοινώθηκε η υποψηφιότητα της κ. Ειρήνης-Άννας Αγγέλου

Η κ. Αγγέλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Αιγίνιο. Φοίτησε στο 2ο Δημοτικό Σχολείο και στη συνέχεια στο Γυμνάσιο Αιγινίου. Απεφοίτησε από το Γενικό Λύκειο Αιγινίου και στη συνέχεια εισήχθη στο ΠάντειοΠανεπιστήμιο απ´ όπου απεφοίτησε από την Οικονομική κατεύθυνση.

Την πρακτική άσκησή της έκανε στο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Τύπου του Δήμου Γλυφάδος. Την περίοδο αυτή είναι Μεταπτυχιακή φοιτήτρια στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. 

Από ξένες γλώσσες μιλά Αγγλικά. 

Εργάστηκε επί διετία με πρόγραμμα Stage στο Τμήμα εισοδήματος της ΔΟΥ Αιγινίου και επί επταετία στο δήμο Πύδνας-Κολινδρού

Από δεκαετίας διατηρεί δικό της Λογιστικό Γραφείο στο Αιγίνιο. 

Είναι παντρεμένη με τον κ. Δημήτριο Πασχαλίδη, κατοικούν στο Αιγίνιο και έχουν ένα γιό τον Μάριο, ο οποίος είναι μαθητής στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Αιγινίου. 

Σε δήλωσή της η κ. Αγγέλου ανέφερε: «Αγαπώ τον τόπο όπου ζω με την οικογένειά μου και μεγαλώνω το παιδί μου. Πιστεύω ότι όλοι μας πρέπει να φροντίζουμε και να προσπαθούμε για την πρόοδο του τόπου μας. Βλέποντας την προσπάθεια που γίνεται από την ομάδα του κ. Μανώλα, αποφάσισα να αποδεχτώ την τιμητική πρόσκληση που μου έγινε να συμμετάσχω στο συνδυασμό τους. Πιστεύω ότι όχι μόνο Θέλωαλλά και Μπορώ να συμβάλω στην προσπάθεια αυτή και να ανταποκριθώ με τον καλύτερο τρόπο στην εμπιστοσύνη που με την ψήφο τους θα μου δείξουν οι συνδημότισσες και οι συνδημότες μου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου