Είναι το γνωστό θέμα με το πρόβλημα
που είχε δημιουργηθεί με τη γιατρό που είχε μετατεθεί στην Παλιόστανη
και την είχαν κρατήσει στο κέντρο υγείας Αιγινίου με αποτέλεσμα να
προκληθούν έντονες αντιδράσεις από τους κατοίκους. Στο πρόβλημα είχε
δώσει λύση ο διοικητής του γενικού νοσοκομείου Κατερίνης Αστέριος
Φαρμάκης με το να πηγαίνει η γιατρός δύο φορές την εβδομάδα στο χωριό.
Και ενώ οι κάτοικοι και o πρόεδρος της Παλιόστανης Κώστας Θεοχάρης ήταν ευχαριστημένοι με αυτή τη λύση, ξαφνικά η υποδιευθύντρια του κέντρου υγείας Αιγινίου αποφασίζει, και μάλιστα σε προεκλογική περίοδο, η γιατρός να πηγαίνει στο χωριό μόνο μία μέρα την εβδομάδα, προκαλώντας έτσι και πάλι εντάσεις και αντιδράσεις στους κατοίκους αυτού του απομακρυσμένου χωριού.
Και ενώ οι κάτοικοι και o πρόεδρος της Παλιόστανης Κώστας Θεοχάρης ήταν ευχαριστημένοι με αυτή τη λύση, ξαφνικά η υποδιευθύντρια του κέντρου υγείας Αιγινίου αποφασίζει, και μάλιστα σε προεκλογική περίοδο, η γιατρός να πηγαίνει στο χωριό μόνο μία μέρα την εβδομάδα, προκαλώντας έτσι και πάλι εντάσεις και αντιδράσεις στους κατοίκους αυτού του απομακρυσμένου χωριού.
Ο πρόεδρος της Παλιόστανης κ. Θεοχάρης
είπε ότι δεν πρόκειται να γίνει αποδεκτή αυτή η απόφαση και πως θα
φτάσει ακόμη και να υποβάλει μήνυση για παράβαση καθήκοντος εναντίον της
υποδιευθύντριας, όπως τόνισε στη lefteria.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου