Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Κίτρος: Αναβίωσε το έθιμο της ΜΠΑΜΠΩΣ



Αναβίωσε το έθιμο της ΜΠΑΜΠΩΣ στο Κίτρος, αφού έγινε κατάληψη του Δημαρχείου,παρέδωσε τα κλειδιά, γιά να αποφύγει τις συνέπειες προσφέροντας και λουλούδια στην αντικαταστάτρια του. Η καινούργια << Δήμαρχος>> με τη γραμματέα της αφού κατέγραψαν τα αιτήματα απεχώρισαν .

<<ΚΑΘΑΙΡΕΘΗΚΕ >> Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΥΔΝΑΣ - ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ Βαγγέλης Λαγδάρης, διά της βίας και τη θέση του ανέλαβε γυναίκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου