Σάββατο 14 Ιουλίου 2018

Πιερικός Αρχέλαος : Έναρξη συνεργασίας με την Ροδούλα Χρυσοστομίδου

Ο Πιερικός Αρχέλαος ανακοινώνει την απόκτηση της Ροδούλας Χρυσοστομίδου.
Η Ροδούλα Χρυσοστομίδου είναι γεννημένη το 1999, έχει ύψος 1,78 και αγωνίζεται ως guard.
Ξεκίνησε από τα τμήματα υποδομής της ΕΚ Καβάλας και στην συνέχεια αγωνίστηκε στον ΠΑΟΚ, στους Τιτάνες Δράμας, στην ΜΕΝΤ και στον Ναύαρχο Βότση, ενώ συμμετείχε στα κλιμάκια και τις προεθνικές παγκορασίδων και κορασίδων.
Ο Πιερικός Αρχέλαος καλωσορίζει την Ροδούλα στην οικογένειά του και της εύχεται υγεία και πολλές επιτυχίες.
Η Ροδούλα Χρυσοστομίδου δήλωσε μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής της στον Πιερικό Αρχέλαο:
«Είμαι πολύ χαρούμενη που θα αγωνιστώ την ερχόμενη σεζόν με την φανέλα του Πιερικού Αρχελάου. Είναι μια ακόμα χρόνια που θα συμμετάσχω σε μία ομάδα με φιλοδοξίες και στόχο μια πετυχημένη παρουσία στην Α2 εθνική κατηγορία. Επιπλέον, είναι τιμή μου που θα συνεργαστώ με ένα πολύ αξιόλογο τεχνικό επιτελείο.
Με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Ναύαρχο Βότση και τους προπονητές του Συλλόγου για τη χρονιά που περάσαμε μαζί, καθώς και τον coach, Παναγιώτη Μπαχάρογλου, για την πίστη που μου έδειξε, το μπασκετ που μου δίδαξε.

Τέλος, εύχομαι να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα, τον Περικό Αρχέλαο, να πετύχει τους στόχους του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου