Αθανάσιος Βρακόπουλος
Εκπαιδευτικός
Έπειτα
από τις τοποθετήσεις πολλών συναδέρφων καθηγητών του Λυκείου της
Κονταριώτισσας αλλά και άλλων συναδέρφων με τους οποίους έχουμε
συνεργαστεί στο παρελθόν καθώς και προσωπικών φίλων, ανέμενα να
τοποθετηθεί και κάποιος από τους «εκτελεστές παλαιών διευθυντών». Εφόσον
κάτι τέτοιο δε κατέστει δυνατό, επανέρχομαι τονίζοντας τα εξής:
Το ΠΥΣΔΕ όπως και όλα τα όργανα της δημόσιας Διοίκησης θα πρέπει να εκφράζουν την Δημόσια διοίκηση ανεξάρτητα από τις κομματικές ή προσωπικές επιθυμίες του κάθε μέλους ξεχωριστά. Οι αποφάσεις των οργάνων επιβάλλεται να είναι δίκαιες και ηθικές, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για όργανα της Εκπαίδευσης και οι αποφάσεις των οποίων επηρεάζουν άμεσα καθηγητές, μαθητές και γονείς.
Οι αποδέκτες των αποφάσεων αυτών προβληματίζονται σχετικά με τα κριτήρια που τελικά αξιολογεί και επιβραβεύει το Ελληνικό Σύστημα Αξιολόγησης.
Όσον αφορά τη διαδικασία αξιολόγησης διευθυντών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το συμπέρασμα είναι προφανές :όταν εργάζεσαι σκληρά και προσφέρεις για την κοινωνία και το δημόσιο συμφέρον είσαι ανεπαρκής και αξιολογείσαι με βαθμό κάτω του μέσου όρου ενώ όταν λειτουργείς σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος, δημιουργώντας παράλληλα προβλήματα, είσαι επαρκής, και δικαίως αξιολογείσαι με άριστα! Αυτό το μήνυμα περάσατε στην κοινωνία, κύριοι, και αξιολογείστε και εσείς με τη σειρά σας τώρα για το ήθος που προάγετε.
Κύριοι του ΠΥΣΔΕ, ο μέσος όρος της βαθμολογίας σας είναι 7.51. Από του 76 υποψήφιους διευθυντές οι 52 έχουν βαθμό πάνω του μέσου όρου (από 8 μέχρι 7,56) και 24 κάτω του μέσου όρου. Εγώ κρίθηκα και βαθμολογήθηκα από εσάς με 7.43, κάτω δηλαδή του μέσου όρου. Προφανώς, δε σας ικανοποίησαν οι απαντήσεις που έδωσα στα εξής ερωτήματα:
Ο κ. Βοσκός: Να περιγράψω τον ιδανικό διευθυντή
Η κα Αρβανίτη : Τι θα κάνετε αν ένας καθηγητής δεν κάνει καλά την εργασία του και παραπονεθούν οι γονείς;
Ο κ. Μπολούμης : Σε περίπτωση απουσίας καθηγητή ή απεργίας θα κάνετε αναμόρφωση προγράμματος; (άκου να δεις ερώτηση από αιρετό)
Ο κ. Ντελής τα μεταπτυχιακά μπορούν να ισοσκελίσουν την διοικητική εμπειρία ;
Ο κ. Κάλφας ποια η άποψή μου για τις καινοτομίες στο σχολείο και στην εκπαίδευση.
Και τέλος η κα. Περσίδου :ποια η άποψή μου για την αξιολόγηση (άκου να δεις ερώτηση από διορισμένο στο ΠΥΣΔΕ σε εποχή αξιολογήσεων)
Ποιες είναι οι σωστές απαντήσεις κ. Καζταρίδη, κ. Βοσκέ, κα Αρβανίτη, κ. Μπουλούμη, κ Ντελή, κ Κάλφα, κα Περσίδου;
Γνωρίζετε ότι για να λειτουργήσει το Λύκειο Κονταριώτισσας κ. Καζταρίδη, κ. Βοσκέ, κα Αρβανίτη, κ. Μπουλούμη, κ Ντελή, κ Κάλφα, κα Περσίδου ένα καλοκαίρι δεν έκανα διακοπές όπως εσείς, που κρίνεται μόνο με τις κομματικές και προσωπικές σας επιθυμίες. Γνωρίζετε ότι έτρεχα στην κυριολεξία να βρω πίνακες στις καλύτερες τιμές, θρανία καρέκλες και γραφεία;
Πήρα βαθμό κάτω από την βάση γιατί:
* Γιατί είμαι 63 ετών, στην εκπαίδευση 35 και δεν έχω πάρει καμία αναρρωτική άδεια;
* Γιατί έχω πάρει μέρος σε 6 πανελλαδικά συνέδρια με κριτές;
* Γιατί ήμουν στην πολυπληθή ομάδα του ψηφιακού Σχολείου;
* Γιατί δίνω μια μέρα του καλοκαιριού μου για την προστασία του δάσους;
* Γιατί ήμουν ο πρώτος που ασχολήθηκα με την μισθοδοσία των καθηγητών με Η/Υ από το 1986.
* Γιατί ο Κ Οικονόμου μου έδωσε εύφημο μνεία για την προσφορά μου στη μισθοδοσία των καθηγητών;
Όσο αφορά το σχολείο:
* Γιατί είχε πολλές καινοτόμες δράσεις ;
* Γιατί διδάσκεται η εκπαιδευτική ρομποτική σε 2 ρομποτικά κιτ των 900Ε (δωρεές ιδιωτών)
* Γιατί στην είσοδο υπάρχει μεγάλη αγιογραφία με τους Τρεις Ιεράρχες (προσφορά του μαθητή μας Κωνσταντίνου Κορινιώτη και τον ευχαριστώ πολύ)
* Γιατί το σχολείο βραβεύτηκε για τις δράσεις του σε Πανελλήνιο επίπεδο;
* Γιατί το Σχολείο ήταν ανοικτό στην κοινωνία;
* Γιατί το οργανώσαμε και το εξοπλίσαμε και το κάναμε σε οργάνωση και λειτουργία καλύτερο και από ένα ιδιωτικό.
* Γιατί μαθητές καθηγητές ζούσαν σε ένα ήρεμο κλίμα;
* Γιατί είχαμε στους μαθητές την αγάπη και την προστασία της δημόσιας περιουσίας.
* Γιατί τοποθετήσαμε πίνακες ζωγραφικής στου τοίχους του σχολείου
* Γιατί τοποθετήσαμε πίνακες ζωγραφικής στου τοίχους του σχολείου προσφορά φίλων ζωγράφων της τοπικής κοινωνίας; (Δεμερτζής Θωμάς, Γιαμούζη Λίνα και τους ευχαριστώ πολύ);
* Γιατί βάλαμε στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων του ήρωες της επανάστασης του 1821(προσφορά του μαθητή μας Κωνσταντίνου Κορινιώτη και τον ευχαριστώ πολύ) ;
* Γιατί βάλαμε στην βιβλιοθήκη τηλεόραση 65 ιντσών για της διδακτικές ανάγκες με δωρεές των τοπικών συνεταιρισμών.
* Γιατί έχουμε κάνει αίθουσα διδασκαλίας Θρησκευτικών με βινεοπροβολέα;
* Γιατί έχουμε κάνει αίθουσα διδασκαλίας Ιστορίας με τηλεόραση 45 ιντσών;
* Γιατί έχουμε κάνει αίθουσα διδασκαλίας μαθηματικών με βινεοπροβολέα;
* Γιατί έχουμε στην είσοδο του σχολείου τηλεόραση για την προώθηση διαφόρων θεμάτων ;
* Γιατί παράγουμε διάφορα προϊόντα στο εργαστήριο χημείας με τον κ. Καλόμοιρο.
* Γιατί είχαμε πολλές εκδηλώσεις με τους συλλόγους που υποστηρίζουν τα ΑΜΕΑ;
* Γιατί είχαμε αξιόλογη θεατρική ομάδα ΑΜΕΑ;
Κύριοι μη ξεχνάτε ότι και οι κρίνοντες κρίνονται
Τελειώνοντας Θέλω να ευχαριστήσω και όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας που με συμπαραστάθηκαν και με βοήθησαν να αναδείξουμε το Λύκειο Κονταριώτισσας και ιδιαίτερα τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής Καλαιτζή Αθανάσιος και την Γκανά, τον Καλόμοιρο, τον Τούλη, τον Παπαγεωργίου, τον Γερολιόλιο, την Παπαθανασίου, την Κοκκινοπλήτου, την Αμπάδου, τον Κραγιόπουλο, την Κατσαμάκα, την Ντανά, την Χατσηκομνίτσα, τον Αναστασιάδη, την Χασαμπένη, την Δημάκη, την Καναβού, τον Σαμαρά , τον Κεδρά, την Τσορτανίδου, αλλά και τον Χαριτόπουλο
Ακόμη ευχαριστώ Φίλους , Γνωστούς αλλά και όλους όσους καταδίκασαν την απαράδεκτη στάση των μέλλων του όχι μόνο σε βάρος μου αλλά και πολλών άλλων συναδέλφων πρώην διευθυντών.
Αθανάσιος Βρακόπουλος
Εκπαιδευτικός
Πηγή: Ολύμπιο Βήμα http://www.olympiobima.gr/anoikti-epistoli-pros-ta-meli-toy-dieyrymenoy-pysde-pierias
Το ΠΥΣΔΕ όπως και όλα τα όργανα της δημόσιας Διοίκησης θα πρέπει να εκφράζουν την Δημόσια διοίκηση ανεξάρτητα από τις κομματικές ή προσωπικές επιθυμίες του κάθε μέλους ξεχωριστά. Οι αποφάσεις των οργάνων επιβάλλεται να είναι δίκαιες και ηθικές, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για όργανα της Εκπαίδευσης και οι αποφάσεις των οποίων επηρεάζουν άμεσα καθηγητές, μαθητές και γονείς.
Οι αποδέκτες των αποφάσεων αυτών προβληματίζονται σχετικά με τα κριτήρια που τελικά αξιολογεί και επιβραβεύει το Ελληνικό Σύστημα Αξιολόγησης.
Όσον αφορά τη διαδικασία αξιολόγησης διευθυντών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το συμπέρασμα είναι προφανές :όταν εργάζεσαι σκληρά και προσφέρεις για την κοινωνία και το δημόσιο συμφέρον είσαι ανεπαρκής και αξιολογείσαι με βαθμό κάτω του μέσου όρου ενώ όταν λειτουργείς σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος, δημιουργώντας παράλληλα προβλήματα, είσαι επαρκής, και δικαίως αξιολογείσαι με άριστα! Αυτό το μήνυμα περάσατε στην κοινωνία, κύριοι, και αξιολογείστε και εσείς με τη σειρά σας τώρα για το ήθος που προάγετε.
Κύριοι του ΠΥΣΔΕ, ο μέσος όρος της βαθμολογίας σας είναι 7.51. Από του 76 υποψήφιους διευθυντές οι 52 έχουν βαθμό πάνω του μέσου όρου (από 8 μέχρι 7,56) και 24 κάτω του μέσου όρου. Εγώ κρίθηκα και βαθμολογήθηκα από εσάς με 7.43, κάτω δηλαδή του μέσου όρου. Προφανώς, δε σας ικανοποίησαν οι απαντήσεις που έδωσα στα εξής ερωτήματα:
Ο κ. Βοσκός: Να περιγράψω τον ιδανικό διευθυντή
Η κα Αρβανίτη : Τι θα κάνετε αν ένας καθηγητής δεν κάνει καλά την εργασία του και παραπονεθούν οι γονείς;
Ο κ. Μπολούμης : Σε περίπτωση απουσίας καθηγητή ή απεργίας θα κάνετε αναμόρφωση προγράμματος; (άκου να δεις ερώτηση από αιρετό)
Ο κ. Ντελής τα μεταπτυχιακά μπορούν να ισοσκελίσουν την διοικητική εμπειρία ;
Ο κ. Κάλφας ποια η άποψή μου για τις καινοτομίες στο σχολείο και στην εκπαίδευση.
Και τέλος η κα. Περσίδου :ποια η άποψή μου για την αξιολόγηση (άκου να δεις ερώτηση από διορισμένο στο ΠΥΣΔΕ σε εποχή αξιολογήσεων)
Ποιες είναι οι σωστές απαντήσεις κ. Καζταρίδη, κ. Βοσκέ, κα Αρβανίτη, κ. Μπουλούμη, κ Ντελή, κ Κάλφα, κα Περσίδου;
Γνωρίζετε ότι για να λειτουργήσει το Λύκειο Κονταριώτισσας κ. Καζταρίδη, κ. Βοσκέ, κα Αρβανίτη, κ. Μπουλούμη, κ Ντελή, κ Κάλφα, κα Περσίδου ένα καλοκαίρι δεν έκανα διακοπές όπως εσείς, που κρίνεται μόνο με τις κομματικές και προσωπικές σας επιθυμίες. Γνωρίζετε ότι έτρεχα στην κυριολεξία να βρω πίνακες στις καλύτερες τιμές, θρανία καρέκλες και γραφεία;
Πήρα βαθμό κάτω από την βάση γιατί:
* Γιατί είμαι 63 ετών, στην εκπαίδευση 35 και δεν έχω πάρει καμία αναρρωτική άδεια;
* Γιατί έχω πάρει μέρος σε 6 πανελλαδικά συνέδρια με κριτές;
* Γιατί ήμουν στην πολυπληθή ομάδα του ψηφιακού Σχολείου;
* Γιατί δίνω μια μέρα του καλοκαιριού μου για την προστασία του δάσους;
* Γιατί ήμουν ο πρώτος που ασχολήθηκα με την μισθοδοσία των καθηγητών με Η/Υ από το 1986.
* Γιατί ο Κ Οικονόμου μου έδωσε εύφημο μνεία για την προσφορά μου στη μισθοδοσία των καθηγητών;
Όσο αφορά το σχολείο:
* Γιατί είχε πολλές καινοτόμες δράσεις ;
* Γιατί διδάσκεται η εκπαιδευτική ρομποτική σε 2 ρομποτικά κιτ των 900Ε (δωρεές ιδιωτών)
* Γιατί στην είσοδο υπάρχει μεγάλη αγιογραφία με τους Τρεις Ιεράρχες (προσφορά του μαθητή μας Κωνσταντίνου Κορινιώτη και τον ευχαριστώ πολύ)
* Γιατί το σχολείο βραβεύτηκε για τις δράσεις του σε Πανελλήνιο επίπεδο;
* Γιατί το Σχολείο ήταν ανοικτό στην κοινωνία;
* Γιατί το οργανώσαμε και το εξοπλίσαμε και το κάναμε σε οργάνωση και λειτουργία καλύτερο και από ένα ιδιωτικό.
* Γιατί μαθητές καθηγητές ζούσαν σε ένα ήρεμο κλίμα;
* Γιατί είχαμε στους μαθητές την αγάπη και την προστασία της δημόσιας περιουσίας.
* Γιατί τοποθετήσαμε πίνακες ζωγραφικής στου τοίχους του σχολείου
* Γιατί τοποθετήσαμε πίνακες ζωγραφικής στου τοίχους του σχολείου προσφορά φίλων ζωγράφων της τοπικής κοινωνίας; (Δεμερτζής Θωμάς, Γιαμούζη Λίνα και τους ευχαριστώ πολύ);
* Γιατί βάλαμε στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων του ήρωες της επανάστασης του 1821(προσφορά του μαθητή μας Κωνσταντίνου Κορινιώτη και τον ευχαριστώ πολύ) ;
* Γιατί βάλαμε στην βιβλιοθήκη τηλεόραση 65 ιντσών για της διδακτικές ανάγκες με δωρεές των τοπικών συνεταιρισμών.
* Γιατί έχουμε κάνει αίθουσα διδασκαλίας Θρησκευτικών με βινεοπροβολέα;
* Γιατί έχουμε κάνει αίθουσα διδασκαλίας Ιστορίας με τηλεόραση 45 ιντσών;
* Γιατί έχουμε κάνει αίθουσα διδασκαλίας μαθηματικών με βινεοπροβολέα;
* Γιατί έχουμε στην είσοδο του σχολείου τηλεόραση για την προώθηση διαφόρων θεμάτων ;
* Γιατί παράγουμε διάφορα προϊόντα στο εργαστήριο χημείας με τον κ. Καλόμοιρο.
* Γιατί είχαμε πολλές εκδηλώσεις με τους συλλόγους που υποστηρίζουν τα ΑΜΕΑ;
* Γιατί είχαμε αξιόλογη θεατρική ομάδα ΑΜΕΑ;
Κύριοι μη ξεχνάτε ότι και οι κρίνοντες κρίνονται
Τελειώνοντας Θέλω να ευχαριστήσω και όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας που με συμπαραστάθηκαν και με βοήθησαν να αναδείξουμε το Λύκειο Κονταριώτισσας και ιδιαίτερα τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής Καλαιτζή Αθανάσιος και την Γκανά, τον Καλόμοιρο, τον Τούλη, τον Παπαγεωργίου, τον Γερολιόλιο, την Παπαθανασίου, την Κοκκινοπλήτου, την Αμπάδου, τον Κραγιόπουλο, την Κατσαμάκα, την Ντανά, την Χατσηκομνίτσα, τον Αναστασιάδη, την Χασαμπένη, την Δημάκη, την Καναβού, τον Σαμαρά , τον Κεδρά, την Τσορτανίδου, αλλά και τον Χαριτόπουλο
Ακόμη ευχαριστώ Φίλους , Γνωστούς αλλά και όλους όσους καταδίκασαν την απαράδεκτη στάση των μέλλων του όχι μόνο σε βάρος μου αλλά και πολλών άλλων συναδέλφων πρώην διευθυντών.
Αθανάσιος Βρακόπουλος
Εκπαιδευτικός
Πηγή: Ολύμπιο Βήμα http://www.olympiobima.gr/anoikti-epistoli-pros-ta-meli-toy-dieyrymenoy-pysde-pierias
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου