Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2021

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και η Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας στηρίζουν την ταυτότητα της περιοχής και αναδεικνύουν τα συγκριτικά και απόλυτα πλεονεκτήματα της Πιερίας

 

Πιο συγκεκριμένα, για το συγκεκριμένο έργο, εδώ και χρόνια έχει εγκριθεί η μελέτη Περιβαλλοντικών Όρων από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με αποτέλεσμα να αναμένεται η εγγραφή του σχετικού προϋπολογισμού στο επενδυτικό αναπτυξιακό σχέδιο της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε..

 

Τελικά, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και η νέα διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ μερίμνησε ώστε να επιταχυνθούν οι διαδικασίες και σήμερα να έχει στα χέρια της την έγκριση από την διαχειριστική αρχή (το πρώτο και απαραίτητο βήμα για να ακολουθήσουν τα επόμενα) και αναμένεται στο αμέσως επόμενο διάστημα να λάβει την έγκριση από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας για να προχωρήσει στη δημοπράτηση του έργου.

 

Μετά την ολοκλήρωση όλων των απαιτούμενων διοικητικών διαδικασιών, την Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2021, υπογράφτηκε η σύμβαση ανάθεσης του έργου κατασκευής της Σιδηροδρομικής Στάσης στο Νέο Παντελεήμονα Πιερίας (Α.Δ. 752), συμβατικού τιμήματος 801.561,78 Ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.), το οποίο χρηματοδοτείται από πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης μέσω του Ταμείου Συνοχής του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον & Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 – 2020».

 

Το έργο δημοπρατήθηκε μέσω της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσιών Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ), από την οποία και ανακηρύχθηκε ανάδοχος η εταιρεία "SOLIS ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" με διακριτικό τίτλο "SOLIS Α.Ε.". Η επιλογή του αναδόχου για την κατασκευή του έργου πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με την "ανοικτή διαδικασία" του άρθρου 264 του ν. 4412/2016 και υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται από το νόμο αυτό.

Το φυσικό αντικείμενο του έργου αφορά στην κατασκευή των παρακάτω:

·         δύο αποβαθρών εκατέρωθεν των υφισταμένων σιδηροδρομικών γραμμών υψηλών ταχυτήτων (ΣΓΥΤ), μήκους 150 μέτρων και πλάτους 4 μέτρων η κάθε μία,

·         ενός κλιμακοστασίου με ανελκυστήρα,

·         πασαλοτοίχου αντιστήριξης γαιών μήκους 30 μέτρων στην άνω πλευρά της ΣΓΥΤ αποβάθρας, καθώς και

·         δύο μεταλλικών στεγάστρων επί των αποβαθρών, μήκους 35 μέτρων το καθένα.

 

Πέραν των ανωτέρω, ο ανάδοχος αναλαμβάνει τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου στις παράπλευρες οδούς στον χώρο της σιδηροδρομικής στάσης, τη διαχείριση και απομάκρυνση των όμβριων υδάτων, τον ηλεκτροφωτισμό αποβαθρών και περιβάλλοντος χώρου, την ηλεκτρική προστασία παρακείμενων των σιδηροδρομικών γραμμών μεταλλικών κατασκευών λόγω ηλεκτροκίνησης, καθώς και τα προσωρινά και μόνιμα μέτρα ασφαλείας εργαζομένων και κοινού. Σημειώνεται ότι η διάρκεια κατασκευής του έργου είναι 24 μήνες, ενώ προβλέπεται πρόσθετη 24μηνη περίοδος υποχρεωτικής συντήρησης μετά την αποπεράτωση.

 Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με την στήριξη του Περιφερειάρχη Απόστολου Τζιτζικώστα, την αλληλογραφία της Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας, Σοφίας Μαυρίδου [με το υπ’ αριθμ. 222830 (1229) οικ. / 25.05.2016 έγγραφο Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας και την απάντηση της ΕΡΓΟΣΕ με το υπ’ αριθμ. 279333 / 10.06.2016 έγγραφό της επί του σχετικού αιτήματος] καθώς και τις αλλεπάλληλες τηλεφωνικές οχλήσεις προς την ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., η οποία αποτελεί θυγατρική Εταιρεία του ΟΣΕ, με τομέα ευθύνης τη διαχείριση των έργων του Επενδυτικού Προγράμματος του Οργανισμού, αλλά και το σύνολο των έργων εκσυγχρονισμού των σιδηροδρομικών γραμμών και εγκαταστάσεων του ΟΣΕ, κατόρθωσε την επίτευξη της αρχής του τέλους για την κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής στάσης στο Νέο Παντελεήμονα Πιερίας.

«

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου