Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Ανοικτή επιστολή του Πρώην Δημάρχου Αιγινίου Αναστασίου Τερζή προς τον Δήμαρχο Πύδνας – Κολινδρού



   Προς: κ. Βαγγέλη Πολύζο Δήμαρχο Πύδνας – Κολινδρού
      Ο κ. Πολύζος παρά πολύ καθυστερημένα επιχειρεί γραπτή ενημέρωση για τα διόδια ΑΙΓΙΝΙΟΥ, τα οποία από δόλο και σκοπιμότητα, η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» παραπλανά την Ελληνική κοινωνία, εφόσον στις εκδιδόμενες αποδείξεις της καταγράφονται ως διόδια «Κλειδιού»! παρόλο που βρίσκονται στην καρδιά της κτηματικής περιοχής Αιγινίου. Αυτό δεν θίγεται από λόγους τοπικιστικούς παρά από σκόπιμη «πονηριά» της παραχωρησιούχου ώστε να έχει τη δυνατότητα να επικαλείται ότι πρόκειται περί διοδίων «Κλειδιού» και όχι Αιγινίου.

"

Το ενημερωτικό σημείωμα του κ. Πολύζου φέρει ημεροχρονολογία 21.05.13. Κυκλοφόρησε δε στις 5 Ιουνίου 2013. Τι θέλει όμως να δείξει με το κείμενό του αυτό ο κ. Πολύζος; Δεν έλαβε άραγε ποτέ γνώση ότι η καθημερινή εφημερίδα της Κατερίνης «ΠΙΕΡΙΚΟΙ ΑΝΤΙΛΑΛΟΙ» δημοσίευσε, ειδικά για το θέμα αυτό, σχετική αρθρογραφία από τις 30.10.2008 μέχρι 08.10.2010; Δεν έλαβε ποτέ γνώση της ανάλυσης του κειμένου της σύμβασης παραχώρησης που δημοσιεύτηκαν σε 17 συνέχειες από 08.02.2009 μέχρι και 09.01.2010; Διετύπωσε ποτέ – δημόσια – γραπτή αρνητική άποψη; Τώρα τι θέλει άραγε να μας πει; Να ομολογήσει ότι συνέπραξε και συνήργησε στο σκάνδαλο υπερψήφισης σε Νόμο (Ν.3605/2007), μιας καθαρά ιδιωτικής σύμβασης μεταξύ ιδιωτών και κράτους; Ή να ομολογήσει ότι παρέβη – κατά σκανδαλώδη και ιδιαιτέρως μάλιστα ζημιογόνο τρόπο – την εντολή του Ελληνικού Λαού που τον εξέλεξε ως εκπρόσωπό του στην Βουλή των Ελλήνων; Επιδιώκει άραγε άφεση αμαρτιών ή επιβαρύνει περισσότερο τον εαυτό του; Τώρα βέβαια ανακάλυψε και το περιεχόμενο του άρθρου 120 του Συντάγματος! Για τον ίδιο άραγε δεν ίσχυε όταν υπερψήφιζε (σε Νόμο μάλιστα) μια αποικιοκρατική ιδιωτική σύμβαση σε Νόμο; Σύμβαση την οποία ούτε βέβαια διάβασε, ούτε ποτέ ζήτησε τα δέκα (10) προσάρτημα (άγνωστων βέβαια οικονομικών παραχωρήσεων) τα οποία όμως δεν συνόδευαν το βασικό κείμενο αυτής της ιδιωτικής σύμβασης;
Ποιος είναι όμως ο όρκος του Βουλευτή (και όχι βέβαια «βολευτή») που δίνεται στο βουλευτήριο πριν αναλάβει τα καθήκοντά του; (Άρθρο 59 του Συντάγματος).
«Ορκίζομαι στο όνομα της Αγίας και Ομοούσιας και Αδιαίρετης Τριάδας να είμαι πιστός στην Πατρίδα και το δημοκρατικό πολίτευμα, να υπακούω στο Σύνταγμα και τους Νόμους και να εκπληρώνω συνειδητά τα καθήκοντά μου»
Αναρωτήθηκε άραγε αν τήρησε τότε το όρκο αυτό;
Ας δούμε όμως και άλλες διατάξεις του ισχύοντος Συντάγματος που αφορούν τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα του Βουλευτή (και όχι του βολευτή).
Άρθρο 60 – παρ. 1 «Οι Βουλευτάς έχουν απεριόριστο το δικαίωμα της γνώμης και ψήφου κατά συνείδηση»
Που βρισκόταν άραγε η συνείδηση του κ. Πολύζου όταν ψήφιζε; Η «αρχή της Κοινοβουλευτικής δεδηλωμένης» την οποία επικαλείται είναι πιο ισχυρή από τις Συνταγματικές διατάξεις των προαναφερθέντων άρθρων; Δέχθηκε δηλαδή να ήταν ένα άφωνο πρόβατο αποδεχόμενο «τη σιωπή των αμνών» και τη θέση του ΝΑΙ ή ΟΧΙ!!
Ακόμη ομολογεί, επιβαρυνόμενος περισσότερο, ότι τα προσαρτήματα δεν πήγαν ποτέ στη βουλή!! Δεν διερωτήθηκε ποτέ, για τον τόσο προκλητικά εμφανή δόλο του άρθρου 4.1.2. της σύμβασης, ότι τα προσαρτήματα της παρούσης σύμβασης δεν θα υποβληθούν για κύρωση στη Βουλή των Ελλήνων; Τόσο ανυποψίαστο εμφανίζει τον εαυτό του; Οι παραδοχές όμως αυτές δεν αποτελούν ομολογίες ενοχής, συνενοχής και συνέργειας στην υπερψήφιση μας καταφανέστατα ζημιογόνου, για την Ελληνική κοινωνία σύμβασης; Τη θέση των βουλευτών που σήμερα καταγράφει ότι είναι υπέρ της αναλογικής χρέωσης γιατί δεν την διατύπωσαν τότε; Δηλαδή στη Βουλή;
Απορία όμως γεννά και η επίκληση της τόσο σοφής ρήσης του Στρατηγού Μακρυγιάννη που έλεγε: «Είμαστε με το εμείς και όχι με το εγώ». Ποια σχέση έχει όμως ο ίδιος και γιατί την επικαλείται; Οι πράξεις του – όλες και ως Βουλευτή και ως Δημάρχου – ήταν και παραμένουν έντονα, στο εγώ!!! Υποβαθμίζει τόσο τη νοημοσύνη των συμπολιτών του ή είναι τόσο ανεπαρκής εφόσον χαρακτηρίζεται από άκρατο λαϊκισμό και υποκρισία;
Πότε όμως έκανες την «ανακάλυψη» ότι η «βούληση αλλάζει όταν ασκείται λαϊκή πίεση» και πότε συνειδητοποίησε «τις πράξεις των συμφερόντων που εξανεμίζουν το δημόσιο πλούτο με τη βοήθεια των εξαρτημένων πολιτών»; Μα πρώτος ο ίδιος στήριξε αυτές τις ορέξεις των συμφερόντων και εκουσίως μετεβλήθη σε εξαρτημένο πολιτικό. Τόσο θράσος! Αιδως Αργειοι!
Σε ποιους θέλει να μεταβιβάσει τις δικές του ευθύνες;
Κύριε Πολύζο. Ο Λαός δεν φοβάται την κρατική βία (την οποία μόλις τώρα ανακάλυψες) ούτε τις εισαγγελικές δικογραφίες. Απεχθάνεται την υποκρισία, τον λαϊκισμό, την καπηλεία, την παράσταση για να καλυφθούν οι δικές σου ανημπόριες, ευθύνες (προηγούμενες και τωρινές), για την πλήρη διάλυση του νέου Δήμου τον οποίο συνειδητά υπονομεύεις την λειτουργία του! Δεν πείθεις με τις αερολογίες σου και τα καμώματά σου. Ούτε η έκκληση πως δεν υπάρχουν χρήματα μπορεί να σταθεί. Αν η μοναδική φιλοδοξία αυτών που συμμετείχαν στις δημοτικές εκλογές δεν ήταν η εκπλήρωση χρέους έναντι των συμπολιτών τους και ήταν αποκλειστικά ο προσπορισμός πρόσθετων εσόδων, τότε καλώς λειτουργείτε!
Ωστόσο, με πολύ μεγάλη καθυστέρηση (αρκετών δεκαετιών μάλιστα) επικαλείσαι και παροτρύνεις τους πολίτες στη χρήση του ακροτελεύτιον άρθρου (120) του Συντάγματος! Ακόμη αποκαλύπτεσαι πως αγνοούσες το άρθρο 114 του Συντάγματος του 1965 που κάποιοι αγωνίζονταν για το κύρος του και κατά το παρελθόν κι εσύ ήσουν ακριβώς απέναντι!
Αγαπητέ Βαγγέλη.
Με μεγάλη πικρία και απογοήτευση γράφω όλα αυτά. Γνωρίζεις πολύ καλά τη συμπάθειά μου στο πρόσωπό σου την οποία ποικίλα έχω εκδηλώσει κατά το παρελθόν, καθώς και τα αισθήματά μου στους συμπολίτες μου του Κολινδρού που πάντοτε ήμουν ειλικρινής και ενίοτε χρήσιμος φίλος τους. Όμως πρέπει να παραδεχθείς ότι η σημερινή συμπεριφορά σου εκδηλώνεται αδικαιολόγητα και αγνώμονα μεν αλλά εκδικητικά προς το Αιγίνιο και τους Αιγινιώτες με μια σειρά από πράξεις σου, χωρίς να λογαριάζεις ότι ουσιαστικά υπονομεύεις το νέο Δήμο! Πιο τίμιο θα ήταν να το ομολογήσεις δημόσια. Δηλαδή ότι επεδίωξες την εκλογή σου ως Δημάρχου για να βάψεις το Αιγίνιο Διότι διαφορετικά δεν δικαιολογούνται οι παρακάτω θέσεις και πράξεις. Διότι:

  1. Η πρώτη ενέργειά σου ήταν η διάλυση της Δ.Ε.Υ.ΑΙ. Καμία Δ.Ε.Υ.Α. δεν καταργήθηκε στην Ελλάδα. Αντίθετα συγχωνεύθηκαν, όπως συνέβη στο νέο Δήμο Κατερίνης, στη Δ.Ε.Υ.Α. του οποίου συγχωνεύθηκαν οι Δ.Ε.Υ.Α. των Δήμων Κορινού και Παραλίας.
  2. Η μεταφορά της έδρας των δημοτικών γραφείων της ταμειακής υπηρεσίας, Αλλοδαπών κλπ. Η έδρα όλων αυτών ανήκει στην έδρα του Δήμου, στην οποία εσύ δεν εμφανίζεις ούτε στα έντυπα αλληλογραφίας, ούτε στους φακέλους! Οι προβαλλόμενες σε διάφορους ως δικαιολογίες είναι αστείες και ανάξιες λόγου. Στο ενδεχόμενο δε επίκλησης της «ιστορικής έδρας» θα εκτεθείς περισσότερο.
  3. Από την αρχή, έδωσα δείγματα συνεργασίας και ανταποκρίθηκα υπεύθυνα και τεκμηριωμένα εγγράφως με προτάσεις για την εμποροπανήγυρη. Αν δεν υπήρξε συνέχεια η ευθύνη, αποκλειστικά, βαρύνει εσένα.
  4. Δεν έδειξες ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ αξιοποίησης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων ανάπτυξης του νέου Δήμου μας που είναι πάρα πολλά. Και στο θέμα αυτό βοήθησα θετικά με τις σχετική αρθρογραφία μου στους ΠΙΕΡΙΚΟΥΣ ΑΝΤΙΛΑΛΟΥΣ.
  5. Δεν υπήρξε κανένα ενδιαφέρον, για τη στοιχείωδη έστω, αξιοποίηση της αγροτικής ακίνητης περιουσίας που βρίσκεται στην ιδιοκτησία του Αιγινίου (Απόφαση …………/198 μεταγραμμένη στο Υποθηκοφυλακείο Κατερίνης. Εκτάσεις μεγαλύτερες των 11.000 στρεμμάτων). Δεν έπρεπε να γίνει κάποια μελέτη, τουλάχιστον, αξιοποίησής τους; Υπάρχει στο αρχείο του Δήμου η σχετική προμελέτη – πρόταση αξιοποίησης καθώς και από 05.03.1995 νέα πρόταση αξιοποίησης, (ενδεικτικά), 5.000 στρεμ. με δασώσεις. Δεν αρκεί το ενδιαφέρον των 400.000 ευρώ εσόδων της εμποροπανήγυρης, η οποία φυσικά δεν θα υπήρχε αν κάποιος δεν την είχε οραματιστεί, δεν τη σχεδίασε και δεν έκανε τα πρώτα σημαντικά έργα υποδομής, θα είχε από ετών εκλείψει, όπως: Λάρισας, Αλεξάνδρειας, Γιαννιτσών, Κολινδρού, Τρικάλων κλπ.
  6. Υπενθυμίζω τις απόψεις μου που διατύπωσα κατά τη συνάντησή μας (μετά τα εγκαίνια της Εμποροπανήγυρης Αιγινίου το Σεπτέμβρη του 2010) την οποία εσύ ζήτησες. Ακόμη και κάποια τηλεφωνήματα για την εκδήλωση του ενδιαφέροντος μου για το Δήμο της Βόρειας Πιερίας. Προτίμησες την διαρκή αναβλητικότητα επικαλούμενος ευτελείς δικαιολογίες.
  7. Σήμερα που βρίσκεται ο Δήμος μας; Σε πλήρη παρακμή, απαξίωση και χρεοκοπία από κάθε άποψη. Δηλαδή σε πλήρη διάλυση. Φταίει μήπως ο Λαός, οι Πολίτες ή οι εκλεγμένοι εκπρόσωποί του που διαχειρίζονται την εξουσία που τους εμπιστεύθηκαν; Έγινε κάτι στο νέο Δήμο; ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΙΠΟΤΑ! Και όχι μόνο δεν έγινε ΤΙΠΟΤΑ χάθηκαν πολλά από τα κεκτημένα! Δεν αξιοποιήθηκαν οι παρεχόμενες δυνατότητες! Δεν πείθει προφανώς η εύκολη δικαιολογία της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας.
  8. Έγινε ποτέ δημόσια ενημέρωση των δημοτών; Ζητήθηκε ποτέ η στήριξη και συμπαράστασή τους; Έγινε καμιά δυναμική διαμαρτυρία κινητοποίηση, δραστηριοποίηση της δημοτικής αρχής για τις καταργήσεις των δημοσίων υπηρεσιών που λειτουργούσαν κάποιες δεκαετίες στο Αιγίνιο; Ας μη γίνει η επίκληση ενός κεντρικού σχεδιασμού. Δυναμική διαμαρτυρία της Δημοτικής αρχής υπήρξε, όπως για το Ειρηνοδικείο; Όχι βέβαια.



Αγαπητέ Βαγγέλη.

Η μικροψυχία, χαρακτηρίζει τους μικρούς ανθρώπους με τη γενικότερη έννοια του όρου. Και οι μικροί άνθρωποι είναι κακοί και εκδικητικοί. Ποτέ δεν αναλογίστηκες ότι ποτέ δεν θα ήσουν Βουλευτής χωρίς τους ψήφους των Αιγινιωτών; Διατηρούσες τότε και πολιτικό γραφείο. Η σημερινή συμπεριφορά σου πως μπορεί να χαρακτηριστεί; Είναι η πρέπουσα και ενδεδειγμένη; Εμπεριέχει πολιτικό ήθος ή είναι προκλητικά μάλιστα εκδικητική; Θα πρέπει ακόμη να σου πω πως δεν μπορείς να βλάψεις, περισσότερο απ’ όσο έχεις βλάψει μέχρι σήμερα, γιατί το Αιγίνιο έχει το πλεονέκτημα της κεντρικής θέσης. Βλάπτεις όμως τις τοπικές κοινωνίες τις οποίες δηλητηριάζεις και διαχωρίζεις, σε μια περίοδο μάλιστα που πρέπει να ενισχύεται η συνοχή και η αλληλεγγύη των μελών της κοινωνίας. Προσωπικά χαίρομαι την επαγγελματική δραστηριότητα συμπολιτών μου, από τον Κολινδρό στο Αιγίνιο, η οποία αναμφίβολα βελτιώνεται καθημερινά αποκτώντας μάλιστα και ιδιόκτητες επαγγελματικές στέγες.

Η αληθινή γλώσσα μπορεί να φαίνεται – σε πρώτη εκτίμηση – σκληρή. Όμως και η ίδια η αλήθεια είναι αυτή που αποτυπώνει μια πραγματικότητα η οποία πρέπει να μας προβληματίζει, να μας αφυπνίζει και να μας οδηγεί σε θετικές επιλογές και συμπεριφορές. Επιθυμώ να είμαι αισιόδοξος γι’ αυτό και προσδοκώ θετικές αντιδράσεις. Δεν έχω καμία πρόθεση να επανέλθω εκτός βέβαια εάν προκληθώ.



Αναστάσιος Π. Τερζής

Πρώην Δήμαρχος Αιγινίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου