Εκπαιδευτικό πρόγραμμα προαγωγής της υγιείας,
με τίτλο «Υγιεινή κατά την Έμμηνο Ρύση»
υλοποιεί η Δημοτική Βιβλιοθήκη Κατερίνης, σε συνεργασία με τον Τομέα
Νοσηλευτικής του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθήτριες Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου
και αφορά την ενημέρωση των μαθητριών για την ατομική υγιεινή κατά τη
διάρκεια της εμμήνου ρύσεως.
Ως ημερομηνία
έναρξης του προγράμματος ορίζεται η
Παρασκευή 17 Μαΐου και ως ημερομηνία
λήξης η Πέμπτη 6 Ιουνίου. Η διάρκεια του προγράμματος θα είναι μία ώρα, 10:00-11:00 (1ο τμήμα) και 11:30-12:30 (2ο τμήμα).
Οι δηλώσεις
συμμετοχής θα γίνονται στο τηλέφωνο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης 23510-24594. Ο αριθμός των εργαστηριών είναι
περιορισμένος και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Ημερομηνίες Εργαστηρίων:
·
Παρασκευή 17/5
·
Πέμπτη 23/5
·
Παρασκευή 24/5
·
Πέμπτη 30/5
·
Παρασκευή 31/5
·
Τετάρτη 5/6
·
Πέμπτη 6/6

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου