Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Κόλαφος για τη Ferrari GP Iταλίας: Ο Χάμιλτον στην pole!


Για το Λιούις Χάμιλτον ήταν η 23η pole της καριέρας του
Για το Λιούις Χάμιλτον ήταν η 23η pole της καριέρας του



Συγκλονιστική αναμένονταν σήμερα η μάχη ανάμεσα στους Λιούις Χάμιλτον με τη McLaren και Φερνάντο Αλόνσο με τη Ferrari. Στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές ήταν στις δυο πρώτες θέσεις της κατάταξης με τον έγχρωμο Βρετανό να είναι ταχύτερος κατά ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου.


Στο Q1 η εικόνα δεν άλλαξε και όλοι στοιχημάτιζαν ότι η μάχη για την pole
θα δοθεί ανάμεσά τους. Ο Αλόνσο ήταν ταχύτερος κατά 36 χιλιοστά του δευτερολέπτου από το Χάμιλτον. Στα αξιοσημείωτα της περιόδου η ατυχία του Χούλκενμπεργκ που έμεινε από κιβώτιο αλλά και η προσπάθεια του Αμπρόζιο που αντικαθιστά σ’ αυτό τον αγώνα το Γκροζάν για να μπει στη 17αδα.Ο Βέλγος με τη Lotus ίδρωσε για να περάσει το Κοβαλάινεν με την Caterham.

Στο Q2 στη μάχη ανάμεσα στους δυο μπήκε και ο Τζένσον Μπάτον
με την άλλη McLaren που ήταν μόλις 13 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός από τον Αλόνσο. Από την πλευρά του ο ντι Ρέστα έδειξε τις δυνατότητες της Force India, όντας 3ος  προϊδεάζοντας για τη συνέχεια. Αξίζει να σημειωθεί πως τα μόνα μονοθέσια στη 10αδα με κινητήρα Renault ήταν η Red Bull του Φέτελ και η Lotus του Ράικονεν, σαφές δείγμα υστέρησης του γαλλικού κινητήρα σε μια πίστα δυναμόμετρο όπως η Μόντσα. Πιλότοι όπως οι Γουέμπερ, Μαλντονάντο έδωσαν μάχη χωρίς αποτέλεσμα ενώ εντυπωσιάζουν οι πολύ μικρές διαφορές ανάμεσα στον 8ο και στον 13ο.

Στο Q3 πρώτες βγήκαν οι Ferrari, Αλόνσο και Μάσα
φάνηκαν να βιάζονται να σημειώσουν χρόνο. Μάλιστα ακολούθησαν διαφορετική προσέγγιση με τον Ισπανό να κάνει δυο γύρους πριν πατήσει τέρμα το γκάζι. Ο Αλόνσο δεν κατάφερε να σημειώσει ανταγωνιστικό χρόνο ούτε τότε, ούτε στην δεύτερη έξοδο του από τα πιτ δευτερόλεπτα πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Προς απογοήτευση των τιφόζι ο Ισπανός περιορίστηκε στην τελευταία θέση του Q3. Από τη Ferrari έκαναν λόγω για πρόβλημα στην αντιστρεπτική ράβδο που οδήγησε σ' αυτή την υστέρηση την κρίσιμη στιγμή. Σημειώστε πως στη Ferrari του Αλόνσο χτες παρουσιάστηκαν προβλήματα με τον κινητήρα, το κιβώτιο και τα φρένα.

Αντίθετα οι McLaren κατάφεραν να μετατρέψουν την ταχύτητά τους σε χρόνο
έτσι αύριο θα εκκινήσουν από την πρώτη σειρά της εκκίνησης με το Χάμιλτον να θέλει όσο τίποτα τη νίκη.



Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο Χάμιλτον δυσκολεύονταν να πιστέψει
πως ο γρήγορος γύρος του ήταν αρκετός γι’ αυτή την pole: «Έκανα καλύτερα περάσματα στις ελεύθερες δοκιμές. Ο γύρος που μου έδωσε την pole δεν ήταν καλός. Είμαι χαρούμενος για την ομάδα έκαναν φανταστική δουλειά και η πρώτη σειρά της εκκίνησης με δυο McLaren είναι αυτό που τους αξίζει. Δεν έχω εμπόδια αυτό το Σαββατοκύριακο και όλα εξελίσσονται ομαλά».

Από την πλευρά του ο νικητής του προηγούμενου αγώνα, Τζένσον Μπάτον συμπλήρωσε:
«Στο Q3 συνειδητοποίησα πόσο σημαντικό είναι να μπεις πίσω από κάποιο άλλο. Βρέθηκα πίσω από το Φέτελ και αυτό με βοήθησε πολύ. Στους τελευταίους αγώνες είμαστε δυνατοί και το να εκκινούμε από την πρώτη σειρά αύριο είναι ότι καλύτερο. Στην πρώτη στροφή δεν έχει σημασία ποιος είναι δίπλα σου πάντα έχει ενδιαφέρον και καθώς η απόσταση είναι μεγάλη δεν μπορείς να σχεδιάσεις τι θα γίνει».

Ο Φελίπε Μάσα αξιοποίησε τη δυναμική της F2012 πετυχαίνοντας
το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα στις κατατακτήριες δοκιμές. Έτσι αύριο εκκινεί 3ος: «Συνειδητοποιώ την πίεση. Είναι ένας σημαντικός αγώνας για μένα αύριο και για την ομάδα. Πάντα όταν αγωνίζεσαι για τη Ferrari, υπάρχει πίεση. Οι McLaren είναι δυνατές και γρήγορες όμως ο αγώνος είναι τελείως διαφορετική ιστορία. Είμαι ικανοποιημένος από το μονοθέσιο και δεν υπάρχει τίποτα να με αποσπά από τον αγώνα. Δεν έχω κερδίσει ποτέ εδώ αλλά έχω κάνει καλούς αγώνες. Ελπίζω να κάνω τον καλύτερο αύριο».

Με την απογοήτευση ζωγραφισμένη στο πρόσωπό του ο Αλόνσο
που αύριο εκκινεί 10ος τόνισε πως σήμερα για τη Ferrari η pole position θα ήταν εύκολη υπόθεση: «Είναι κρίμα, πιστεύω ότι θα ήταν η πιο εύκολη pole της χρονιάς για μας. Θα προσπαθήσω να είμαι δυνατός αύριο, το μονοθέσιο φτιάχνεται και θα δούμε τι μπορεί να γίνει από τη 10η θέση. Κάτι έσπασε στο μονοθέσιο στο Q3 και δεν είχαμε χρόνο να το φτιάξουμε. Προσπάθησα να σημειώσω ένα χρόνο καλύτερο από κάποια μονοθέσια στη 10αδα αλλά αυτό ήταν αδύνατο, χάσαμε πολύ σε απόδοση».

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι
αποσαφήνισε τι ακριβώς έσπασε: «Είναι μια μηχανική βλάβη στην πίσω ράβδο. Ξέραμε από την πρώτη στιγμή ότι κάτι δεν πάει καλά, καθώς ο Φερνάντο το ανέφερε αμέσως. Μεγάλη απογοήτευση γιατί θα μπορούσε να πάει καλά όμως ο Φελίπε τα κατάφερε και πλασαρίστηκε πίσω από τις McLaren».

Ο αυριανός αγώνας που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί απευθείας από τον Alpha στις 14:00.

Συνολικά η σημερινή σειρά εκκίνησης διαμορφώθηκε ως εξής:
Θέση Πιλότος             Μονοθέσιο             Χρόνος      Διαφορά
 1.  Lewis Hamilton      McLaren-Mercedes      1m24.010s
 2.  Jenson Button       McLaren-Mercedes      1m24.133s  + 0.123s
 3.  Felipe Massa        Ferrari               1m24.247s  + 0.237s
 4.  Paul di Resta       Force India-Mercedes  1m24.304s  + 0.294s
 5.  Michael Schumacher  Mercedes              1m24.540s  + 0.530s
 6.  Sebastian Vettel    Red Bull-Renault      1m24.802s  + 0.792s
 7.  Nico Rosberg        Mercedes              1m24.833s  + 0.823s
 8.  Kimi Raikkonen      Lotus-Renault         1m24.855s  + 0.845s
 9.  Kamui Kobayashi     Sauber-Ferrari        1m25.109s  + 1.099s
10.  Fernando Alonso     Ferrari               1m25.678s  + 1.668s
Χρόνος εισόδου στο Q3: 1m24.742s                 Διαφορά από 1ο Q2
11.  Mark Webber         Red Bull-Renault      1m24.809s  + 0.567s
12.  Pastor Maldonado    Williams-Renault      1m24.820s  + 0.578s
13.  Sergio Perez        Sauber-Ferrari        1m24.901s  + 0.659s
14.  Bruno Senna         Williams-Renault      1m25.042s  + 0.800s
15.  Daniel Ricciardo    Toro Rosso-Ferrari    1m25.312s  + 1.070s
16.  Jerome d'Ambrosio   Lotus-Renault         1m25.408s  + 1.166s
17.  Jean-Eric Vergne    Toro Rosso-Ferrari    1m25.441s  + 1.199s
Χρόνος εισόδου στο Q2: 1m25.834s                 Διαφορά από 1ο Q1
18.  Heikki Kovalainen   Caterham-Renault      1m26.382s  + 2.207s
19.  Vitaly Petrov       Caterham-Renault      1m26.887s  + 2.712s
20.  Timo Glock          Marussia-Cosworth     1m27.039s  + 2.864s
21.  Charles Pic         Marussia-Cosworth     1m27.073s  + 2.898s
22.  Narain Karthikeyan  HRT-Cosworth          1m27.441s  + 3.266s
23.  Pedro de la Rosa    HRT-Cosworth          1m27.629s  + 3.454s
24.  Nico Hulkenberg     Force India-Mercedes
Ο Μαλντονάντο θα εκκινήσει 10 θέσεις πιο πίσω λόγω των ποινών που πήρε στο Βελγικό GP. Ο ντι Ρέστα θα εκκινήσει 5 θέσεις πιο πίσω λόγω αλλαγής κιβωτίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου