Συγκλονιστική αναμένονταν σήμερα η μάχη ανάμεσα στους Λιούις Χάμιλτον με τη McLaren και Φερνάντο Αλόνσο με τη Ferrari. Στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές ήταν στις δυο πρώτες θέσεις της κατάταξης με τον έγχρωμο Βρετανό να είναι ταχύτερος κατά ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου.
Στο Q1 η εικόνα δεν άλλαξε και όλοι στοιχημάτιζαν ότι η μάχη για την pole θα δοθεί ανάμεσά τους. Ο Αλόνσο ήταν ταχύτερος κατά 36 χιλιοστά του δευτερολέπτου από το Χάμιλτον. Στα αξιοσημείωτα της περιόδου η ατυχία του Χούλκενμπεργκ που έμεινε από κιβώτιο αλλά και η προσπάθεια του Αμπρόζιο που αντικαθιστά σ’ αυτό τον αγώνα το Γκροζάν για να μπει στη 17αδα.Ο Βέλγος με τη Lotus ίδρωσε για να περάσει το Κοβαλάινεν με την Caterham.
Στο Q2 στη μάχη ανάμεσα στους δυο μπήκε και ο Τζένσον Μπάτον με την άλλη McLaren που ήταν μόλις 13 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός από τον Αλόνσο. Από την πλευρά του ο ντι Ρέστα έδειξε τις δυνατότητες της Force India, όντας 3ος προϊδεάζοντας για τη συνέχεια. Αξίζει να σημειωθεί πως τα μόνα μονοθέσια στη 10αδα με κινητήρα Renault ήταν η Red Bull του Φέτελ και η Lotus του Ράικονεν, σαφές δείγμα υστέρησης του γαλλικού κινητήρα σε μια πίστα δυναμόμετρο όπως η Μόντσα. Πιλότοι όπως οι Γουέμπερ, Μαλντονάντο έδωσαν μάχη χωρίς αποτέλεσμα ενώ εντυπωσιάζουν οι πολύ μικρές διαφορές ανάμεσα στον 8ο και στον 13ο.
Στο Q3 πρώτες βγήκαν οι Ferrari, Αλόνσο και Μάσα φάνηκαν να βιάζονται να σημειώσουν χρόνο. Μάλιστα ακολούθησαν διαφορετική προσέγγιση με τον Ισπανό να κάνει δυο γύρους πριν πατήσει τέρμα το γκάζι. Ο Αλόνσο δεν κατάφερε να σημειώσει ανταγωνιστικό χρόνο ούτε τότε, ούτε στην δεύτερη έξοδο του από τα πιτ δευτερόλεπτα πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Προς απογοήτευση των τιφόζι ο Ισπανός περιορίστηκε στην τελευταία θέση του Q3. Από τη Ferrari έκαναν λόγω για πρόβλημα στην αντιστρεπτική ράβδο που οδήγησε σ' αυτή την υστέρηση την κρίσιμη στιγμή. Σημειώστε πως στη Ferrari του Αλόνσο χτες παρουσιάστηκαν προβλήματα με τον κινητήρα, το κιβώτιο και τα φρένα.
Αντίθετα οι McLaren κατάφεραν να μετατρέψουν την ταχύτητά τους σε χρόνο έτσι αύριο θα εκκινήσουν από την πρώτη σειρά της εκκίνησης με το Χάμιλτον να θέλει όσο τίποτα τη νίκη.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο Χάμιλτον δυσκολεύονταν να πιστέψει πως ο γρήγορος γύρος του ήταν αρκετός γι’ αυτή την pole: «Έκανα καλύτερα περάσματα στις ελεύθερες δοκιμές. Ο γύρος που μου έδωσε την pole δεν ήταν καλός. Είμαι χαρούμενος για την ομάδα έκαναν φανταστική δουλειά και η πρώτη σειρά της εκκίνησης με δυο McLaren είναι αυτό που τους αξίζει. Δεν έχω εμπόδια αυτό το Σαββατοκύριακο και όλα εξελίσσονται ομαλά».
Από την πλευρά του ο νικητής του προηγούμενου αγώνα, Τζένσον Μπάτον συμπλήρωσε: «Στο Q3 συνειδητοποίησα πόσο σημαντικό είναι να μπεις πίσω από κάποιο άλλο. Βρέθηκα πίσω από το Φέτελ και αυτό με βοήθησε πολύ. Στους τελευταίους αγώνες είμαστε δυνατοί και το να εκκινούμε από την πρώτη σειρά αύριο είναι ότι καλύτερο. Στην πρώτη στροφή δεν έχει σημασία ποιος είναι δίπλα σου πάντα έχει ενδιαφέρον και καθώς η απόσταση είναι μεγάλη δεν μπορείς να σχεδιάσεις τι θα γίνει».
Ο Φελίπε Μάσα αξιοποίησε τη δυναμική της F2012 πετυχαίνοντας το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα στις κατατακτήριες δοκιμές. Έτσι αύριο εκκινεί 3ος: «Συνειδητοποιώ την πίεση. Είναι ένας σημαντικός αγώνας για μένα αύριο και για την ομάδα. Πάντα όταν αγωνίζεσαι για τη Ferrari, υπάρχει πίεση. Οι McLaren είναι δυνατές και γρήγορες όμως ο αγώνος είναι τελείως διαφορετική ιστορία. Είμαι ικανοποιημένος από το μονοθέσιο και δεν υπάρχει τίποτα να με αποσπά από τον αγώνα. Δεν έχω κερδίσει ποτέ εδώ αλλά έχω κάνει καλούς αγώνες. Ελπίζω να κάνω τον καλύτερο αύριο».
Με την απογοήτευση ζωγραφισμένη στο πρόσωπό του ο Αλόνσο που αύριο εκκινεί 10ος τόνισε πως σήμερα για τη Ferrari η pole position θα ήταν εύκολη υπόθεση: «Είναι κρίμα, πιστεύω ότι θα ήταν η πιο εύκολη pole της χρονιάς για μας. Θα προσπαθήσω να είμαι δυνατός αύριο, το μονοθέσιο φτιάχνεται και θα δούμε τι μπορεί να γίνει από τη 10η θέση. Κάτι έσπασε στο μονοθέσιο στο Q3 και δεν είχαμε χρόνο να το φτιάξουμε. Προσπάθησα να σημειώσω ένα χρόνο καλύτερο από κάποια μονοθέσια στη 10αδα αλλά αυτό ήταν αδύνατο, χάσαμε πολύ σε απόδοση».
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι αποσαφήνισε τι ακριβώς έσπασε: «Είναι μια μηχανική βλάβη στην πίσω ράβδο. Ξέραμε από την πρώτη στιγμή ότι κάτι δεν πάει καλά, καθώς ο Φερνάντο το ανέφερε αμέσως. Μεγάλη απογοήτευση γιατί θα μπορούσε να πάει καλά όμως ο Φελίπε τα κατάφερε και πλασαρίστηκε πίσω από τις McLaren».
Ο αυριανός αγώνας που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί απευθείας από τον Alpha στις 14:00.
Συνολικά η σημερινή σειρά εκκίνησης διαμορφώθηκε ως εξής:
Θέση Πιλότος Μονοθέσιο Χρόνος Διαφορά
|
1. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m24.010s
|
2. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m24.133s + 0.123s
|
3. Felipe Massa Ferrari 1m24.247s + 0.237s
|
4. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m24.304s + 0.294s
|
5. Michael Schumacher Mercedes 1m24.540s + 0.530s
|
6. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m24.802s + 0.792s
|
7. Nico Rosberg Mercedes 1m24.833s + 0.823s
|
8. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m24.855s + 0.845s
|
9. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m25.109s + 1.099s
|
10. Fernando Alonso Ferrari 1m25.678s + 1.668s
|
Χρόνος εισόδου στο Q3: 1m24.742s Διαφορά από 1ο Q2
|
11. Mark Webber Red Bull-Renault 1m24.809s + 0.567s
|
12. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m24.820s + 0.578s
|
13. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m24.901s + 0.659s
|
14. Bruno Senna Williams-Renault 1m25.042s + 0.800s
|
15. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m25.312s + 1.070s
|
16. Jerome d'Ambrosio Lotus-Renault 1m25.408s + 1.166s
|
17. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m25.441s + 1.199s
|
Χρόνος εισόδου στο Q2: 1m25.834s Διαφορά από 1ο Q1
|
18. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m26.382s + 2.207s
|
19. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m26.887s + 2.712s
|
20. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m27.039s + 2.864s
|
21. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m27.073s + 2.898s
|
22. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m27.441s + 3.266s
|
23. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m27.629s + 3.454s
|
24. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου