http://www.voria.gr
Του Δημήτρη Κούρου
Μόνο με αστυνόμευση μπορούν να λειτουργήσουν τα διόδια στο Αιγίνιο Πιερίας, στον άξονα Θεσσαλονίκης – Αθηνών. Το ζήτημα του συγκεκριμένου σταθμού προκαλεί διαρκώς κινητοποιήσεις των κατοίκων της Πιερίας, ενώ η τοπική κοινωνία είναι γι’ ακόμη μια φορά στα όρια του ξεσηκωμού.
Η αντιπεριφερειάρχης Πιερίας, Σοφία Μαυρίδου, έφερε εκ νέου το ζήτημα του συγκεκριμένου σταθμού στο περιφερειακό συμβούλιο, έπειτα από σχετική ερώτηση της αντιπολίτευσης και επισήμανε ότι «κληρονομήσαμε μια πληγή.
Έχουμε σημαντικότατο πρόβλημα, όχι μόνο οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες της Πιερίας, αλλά και όλοι οι Έλληνες που κινούνται στον άξονα ΠΑΘΕ. Ωστόσο, ειδικά για την περιοχή της Πιερίας, τα πράγματα είναι τραγικά. Ενώ έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί ένα ασφαλές παράπλευρο οδικό δίκτυο για τη μετακίνηση των πολιτών και των επαγγελματιών της περιοχής, χωρίς την πληρωμή διοδίων, αυτό δεν έγινε, με αποτέλεσμα σήμερα οι επιπτώσεις να είναι δραματικές δεδομένης και της υπάρχουσας οικονομικής συγκυρίας».
Η κ. Μαυρίδου τόνισε ότι εφόσον δεν υπάρχει το παράπλευρο δίκτυο, θα πρέπει να γίνει μια αναθεώρηση της οικονομοτεχνικής μελέτης και συνεπώς της τιμολόγησης των διοδίων, ώστε να μειωθεί το αντίτιμο στο Αιγίνιο και να μοιραστεί στα γειτονικά διόδια. Παράλληλα, να υιοθετηθεί κάρτα ελεύθερης διέλευσης ή έστω εκπτωτική για τους κατοίκους και τους επαγγελματίες της περιοχής, που οι καθημερινές μετακινήσεις τους έχουν επιβαρυνθεί σημαντικά μετά τη λειτουργία του σταθμού.
Η αντιπεριφερειάρχης επισήμανε ότι τα πρώτα προβλήματα είναι εμφανή στις τοπικές επιχειρήσεις, ενώ σημαντικό θα είναι το πλήγμα και στον τουρισμό της περιοχής, καθώς όπως είπε η Πιερία αποκόπτεται τουριστικά από τις γειτονικές περιοχές.
Μόνο με αστυνόμευση μπορούν να λειτουργήσουν τα διόδια στο Αιγίνιο Πιερίας, στον άξονα Θεσσαλονίκης – Αθηνών. Το ζήτημα του συγκεκριμένου σταθμού προκαλεί διαρκώς κινητοποιήσεις των κατοίκων της Πιερίας, ενώ η τοπική κοινωνία είναι γι’ ακόμη μια φορά στα όρια του ξεσηκωμού.
Η αντιπεριφερειάρχης Πιερίας, Σοφία Μαυρίδου, έφερε εκ νέου το ζήτημα του συγκεκριμένου σταθμού στο περιφερειακό συμβούλιο, έπειτα από σχετική ερώτηση της αντιπολίτευσης και επισήμανε ότι «κληρονομήσαμε μια πληγή.
Έχουμε σημαντικότατο πρόβλημα, όχι μόνο οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες της Πιερίας, αλλά και όλοι οι Έλληνες που κινούνται στον άξονα ΠΑΘΕ. Ωστόσο, ειδικά για την περιοχή της Πιερίας, τα πράγματα είναι τραγικά. Ενώ έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί ένα ασφαλές παράπλευρο οδικό δίκτυο για τη μετακίνηση των πολιτών και των επαγγελματιών της περιοχής, χωρίς την πληρωμή διοδίων, αυτό δεν έγινε, με αποτέλεσμα σήμερα οι επιπτώσεις να είναι δραματικές δεδομένης και της υπάρχουσας οικονομικής συγκυρίας».
Η κ. Μαυρίδου τόνισε ότι εφόσον δεν υπάρχει το παράπλευρο δίκτυο, θα πρέπει να γίνει μια αναθεώρηση της οικονομοτεχνικής μελέτης και συνεπώς της τιμολόγησης των διοδίων, ώστε να μειωθεί το αντίτιμο στο Αιγίνιο και να μοιραστεί στα γειτονικά διόδια. Παράλληλα, να υιοθετηθεί κάρτα ελεύθερης διέλευσης ή έστω εκπτωτική για τους κατοίκους και τους επαγγελματίες της περιοχής, που οι καθημερινές μετακινήσεις τους έχουν επιβαρυνθεί σημαντικά μετά τη λειτουργία του σταθμού.
Η αντιπεριφερειάρχης επισήμανε ότι τα πρώτα προβλήματα είναι εμφανή στις τοπικές επιχειρήσεις, ενώ σημαντικό θα είναι το πλήγμα και στον τουρισμό της περιοχής, καθώς όπως είπε η Πιερία αποκόπτεται τουριστικά από τις γειτονικές περιοχές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου