Ενισχυμένο δίκτυο από τη Θεσσαλονίκη προς το εξωτερικό, συμμαχίες για τη διαφημιστική προβολή του προορισμού και συγκρατημένη αισιοδοξία για τη νέα τουριστική σαιζόν, το μήνυμα του Προέδρου της AEGEAN στην Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης.
Συγκρατημένη αισιοδοξία για το καλοκαίρι που έρχεται καθώς εξακολουθούμε να βρισκόμαστε στην πιο δύσκολη καμπή της πανδημίας και με πολλά σημαντικά ζητήματα που μένει να προσδιοριστούν για να ανοίξει με ασφάλεια και δυναμισμό ο τουρισμός και οι μεταφορές (έλεγχος μετάβασης από χώρα σε χώρα, πρόοδος των εμβολιασμών, κοινά πρωτόκολλα) εξέφρασε ο Πρόεδρος της AEGEAN, Ε. Βασιλάκης, κατά τη συμμετοχή του στη σημερινή εκδήλωση της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης.
«Το τοπίο δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει σχετικά με την επόμενη μέρα της πανδημίας, οφείλουμε ωστόσο να προγραμματίζουμε, να προσαρμοζόμαστε στις νέες ανάγκες των επιβατών μας και να δημιουργούμε τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την ανάκαμψη, μόλις οι υγειονομικές εξελίξεις το επιτρέψουν. Η εξέλιξη και ωρίμανση του προγράμματος εμβολιασμών στην Ελλάδα και πανευρωπαϊκά, τους επόμενους 3-4 μήνες, προσβλέπουμε να δημιουργήσει σταδιακά τις συνθήκες για μεγαλύτερη αποκατάσταση της λειτουργικότητας στο σύνολο των ευρωπαϊκών πόλεων -σε σχέση με τα σημερινά lockdowns- και φυσικά για τη ζήτηση των αερομεταφορών και του τουρισμού. Φυσικά ο ρυθμός των εμβολιασμών θα είναι κρίσιμος για την εξέλιξη του 2021, τόσο σε υγειονομικό όσο και σε οικονομικό επίπεδο» ανέφερε ο κ. Βασιλάκης.
Υπενθυμίζουμε ότι η AEGEAN έχει δημοσιοποιήσει ήδη ένα μεγάλο πρόγραμμα απευθείας πτήσεων εξωτερικού για το 2021 για την περιφέρεια και τα νησιά και με αφετηρία τον προσεχή Μάϊο και Ιούνιο.
Ειδικά για τη Θεσσαλονίκη η εταιρεία έχει σχεδιάσει για το καλοκαίρι του 2021 ένα δυναμικό πλάνο που θα διασυνδέει την πόλη απευθείας τόσο με παραδοσιακές αγορές του εξωτερικού όπως είναι η Γερμανία, η Ρωσία, η Κύπρος, η Γαλλία, το Ισραήλ, όσο και με νέες όπως αυτή της Ελβετίας.
Με αφετηρία το Μάιο και τον Ιούνιο και σύμφωνα πάντα με τον υφιστάμενο σχεδιασμό, που δε φαίνεται να ανατρέπεται μέχρι στιγμής, η AEGEAN θα επιχειρεί με 4 αεροσκάφη από το αεροδρόμιο Μακεδονία σε συνολικά 13 ευρωπαϊκούς προορισμούς, οι 3 από τους οποίους είναι νέοι (Ζυρίχη, Βερολίνο, Αμβούργο).
Ο σχεδιασμός αυτός εφόσον οι συνθήκες το επιτρέψουν περιλαμβάνει αύξηση στις προσφερόμενες θέσεις σε σχέση με το 2019, τόσο από τις προγραμματισμένες όσο και από τις ναυλωμένες πτήσεις ενώ παράλληλα η Θεσσαλονίκη θα συνεχίσει συνδέεται και με 13 προορισμούς εσωτερικού στη νησιωτική Ελλάδα.
Εφόσον επιβεβαιωθούν οι θετικές προσδοκίες και εκτιμήσεις της εταιρείας αλλά και συνολικά των φορέων του τουρισμού που βλέπουν με μεγαλύτερη αισιοδοξία τη φετινή τουριστική σαιζόν, η AEGEAN προγραμματίζει να ενισχύσει ακόμη περισσότερο το δίκτυο της Θεσσαλονίκης και να προσθέσει και πτήσεις προς τη Βαρσοβία, το Λονδίνο και τις Βρυξέλες, για το εξωτερικό, αλλά και απευθείας προς τα Κύθηρα για το εσωτερικό. Έμπρακτη απόδειξη της δυναμικής που αναγνωρίζει η εταιρεία για την πόλη αλλά και τον προορισμό, για το πρώτο μετα-Covid καλοκαίρι .
Η δυναμική της Θεσσαλονίκης άλλωστε ως ένας city break προορισμός πανευρωπαϊκής εμβέλειας όπως και συνολικά της Β.Ελλάδας ως ένα προορισμός με πλούσιο τουριστικό προϊόν δεν μπορεί και δεν πρέπει να ανατραπεί από την πανδημία, παρότι έχει πράγματι ανασχεθεί μετά τον τελευταίο χρόνο.
«Από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στη Θεσσαλονίκη και να στηρίζουμε τον προορισμό» , ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Βασιλάκης.
Παράλληλα σημειώθηκε η δέσμευση της AEGEAN για τη στήριξη των πρωτοβουλιών των τουριστικών φορέων της πόλης για συντονισμένη και κοινή προώθηση του προορισμού σε αγορές του εξωτερικού.
Υπενθυμίζεται ότι η AEGEAN συνεργάζεται ήδη στενά με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με πλάνο προώθησης του προορισμού και πρόσφατα δεσμεύτηκε να στηρίξει μέσω της Marketing Greece και τη «Σύμπραξη για την προώθηση της Θεσσαλονίκης» ως city break και stopover city break προορισμού , πρωτοβουλία που συμμετέχουν οι Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας , ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής προβολής νομού Θεσσαλονίκης, Οργανισμός τουριστικής προβολής νομού Χαλκιδικής, Ένωση ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η FRAPORT, η EUROBANK κλπ.
«Οι κοινές προσπάθειες είναι ιδιαίτερα σημαντικές κυρίως στις κρίσεις», τόνισε ο κ. Βασιλάκης σχολιάζοντας τη στενή συνεργασία με τους τουριστικούς φορείς της Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου