Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΝΤΑΝΤΑΜΗ «ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΡΑ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ




Την υποψηφιότητα της δημοσιογράφου Χριστίνας Σιδηροπούλου ανακοίνωσε ο επικεφαλής του συνδυασμού «Ανανέωση Τώρα» υπ. Δήμαρχος Κατερίνης Γιώργος Νταντάμης.
«Σταθερά προσηλωμένοι στην υπόσχεση μας για την συγκρότηση ενός αξιόπιστου και ικανού ψηφοδελτίου για τις επερχόμενες δημοτικές εκλογές, υποδεχόμαστε με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση την γνωστή δημοσιογράφο κα Σιδηροπούλου Χριστίνα στις τάξεις μας.

Η αγαπητή φίλη Χριστίνα, με λαμπρές σπουδές και δράσεις, έχει δώσει με απόλυτη επιτυχία τα διαπιστευτήρια της στα 20 χρόνια εργασίας ως δημοσιογράφος και όχι μόνο.
Άνθρωπος της δράσης και της προσφοράς, συστρατεύεται στις τάξεις του ψηφοδελτίου μας "ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΡΑ" για να αγωνιστούμε όλοι μαζί για έναν καλύτερο Δήμο Κατερίνης.
Αγαπητή φίλη Χριστίνα, ξέρουμε ότι έχεις να προσφέρεις πολλά στον τόπο και τους ανθρώπους μας.
Καλώς ήρθες. Καλή δύναμη και καλή επιτυχία.
Κάθε μέρα και πιό ισχυροί. "ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΡΑ"»
, δήλωσε ο κ. Νταντάμης.

Χριστίνα Σιδηροπούλου:
«Στην Κατερίνη ανήκω, συμμετέχω στον κοινό αγώνα για ένα Δήμο με ταυτότητα»
Πριν λίγους μήνες, έπρεπε να απαντήσω στην πιο δύσκολη ερώτηση. Αν επιθυμώ να ασχοληθώ με τα κοινά στις επερχόμενες εκλογές. Στην προσπάθεια να απαντήσω, σκέφτηκα μέσα μου τι με προβληματίζει σ’ αυτόν τον τόπο και πως εγώ θα μπορούσα να του φανώ χρήσιμη.
Έχοντας ταξιδέψει και ζήσει σε αρκετές πόλεις, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, πάντα είχα μέσα μου μία πάλη που κατέληγε στο γνωστό δίλημμα «να γυρίσω Κατερίνη, να μείνω Αθήνα όπου σπούδασα ή να φύγω εξωτερικό»;
Σήμερα, 44 ετών, αυτό το δίλλημα είναι πάντα μπροστά μου. Και πάντα η επιλογή μου καταλήγει στην απόφαση: «εδώ ανήκω, σ’ αυτή τη γη, δίπλα σ’ αυτούς τους ανθρώπους».
Δημοσιογραφώντας στην Πιερία για σχεδόν 20 χρόνια, πάντα αναρωτιόμουν: γιατί δεν μπορούμε να δώσουμε λύσεις, να θέσουμε συγκεκριμένους στόχους ή να συνεργαστούμε; Γιατί κάθε χρόνο, τις ίδιες εποχές καταγράφουμε τα ίδια προβλήματα σε συγκεκριμένους κλάδους; Γιατί αναλωνόμαστε σε ανεδαφικά σχέδια επί χάρτου;
Με πονάει, όπως όλους τους σκεπτόμενους αυτού του τόπου, η έλλειψη οργάνωσης, οραματισμού, στόχευσης και στρατηγικής. Με ενοχλεί αφάνταστα η αδυναμία γόνιμων συνεργασιών και η επικράτηση μικροπολιτικών αντιλήψεων που δεν μας έχουν οδηγήσει ακόμη στο αυτονόητο για το δήμο Κατερίνης: το να έχει ταυτότητα και προοπτική ως απόρροια της όποιας προόδου. Με πληγώνει το λίγο, το μικρό, το ανούσιο, η αδιαφορία, η απουσία του αυτονόητου ή, αν θέλετε, να συζητάμε συνεχώς για τα αυτονόητα.
Και, να ποια είναι τα θέλω μου λοιπόν:
Θέλω να μπορώ στο μέλλον να ζω σε ένα δήμο αξιοσημείωτο και αξιοζήλευτο, και όχι ουραγό.
Θέλω να μπορώ να συμμερίζομαι την καθημερινότητά μου με ανθρώπους χαρούμενους και θετικούς, με ομοψυχία και κοινούς στόχους.
Θέλω στο μέλλον να δω στην πράξη «το κοινωνικό συμφέρον να προπορεύεται του ατομικού».
Θέλω στο μέλλον τα παιδιά μου να είναι τυχερά που ζουν σ’ αυτόν το τόπο και όταν μεγαλώσουν να μην έχουν κανένα δίλημμα στην απόφασή τους για το που θα ζήσουν! Θέλω, με απλά λόγια, να βάλουμε τα θεμέλια για ένα Δήμο Κατερίνης που αξίζει να ζεις.
Θέλω στο μέλλον οι συμπολίτες μου να πιστέψουν και πάλι στους όρους «πολιτική» και «πολιτικοί» για τον άνθρωπο, την κοινωνία.

Για όλα αυτά τα θέλω πρέπει να ενεργοποιηθούμε όλοι μας. Πρέπει να ενεργοποιηθεί αυτό το υγιές κομμάτι των ανθρώπων του τόπου μας που υπάρχει ακινητοποιημένο λόγω της απογοήτευσής του.

Γι αυτό θέτω τον εαυτό μου στην υπηρεσία αυτού του τόπου και των συμπολιτών μου. Τίποτα λιγότερο. Και αυτές οι λέξεις όσο κοινότυπες και αν ακούγονται, οι συνδημότες που με γνωρίζουν ήδη ξέρουν ότι είναι διατυπωμένες με ειλικρίνεια και έχουν ιδιαίτερη αξία για εμένα.


Στο πρόσωπο του Γιώργου Νταντάμη αναγνώρισα το διαφορετικό, την υπόσχεση που μπορεί να γίνει ελπίδα και μετά πράξη. Έναν άνθρωπο που διαθέτει τα χαρακτηριστικά του ηγέτη και αποτελεί έμπνευση για όλους μας. Είναι ο κινητήριος μοχλός της ενεργοποίησης μιας εκπληκτικής και αξιοζήλευτης ομάδας. Με οδήγησε να αναλογιστώ την ευθύνη μου για τον τόπο μου και να ξεπεράσω το φόβο της απαξίωσης προς τους πολιτικούς. Είμαι μαζί του για να δώσουμε έναν έντιμο αγώνα διεκδικώντας την ανανέωση του πολιτικού σκηνικού αλλά και την αλλαγή σ’ αυτόν τον τόπο. Να δώσουμε στον δήμο Κατερίνης την ταυτότητα που του αξίζει και στους δημότες μας την περηφάνια που ζουν εδώ! Τον ευχαριστώ για την πρότασή του να συμμετέχω στην ομάδα του, την καθημερινή στήριξη, την πολύτιμη αυτή εμπειρία που όλους μας αλλάζει προς το καλύτερο.
Ζητώ από τους συνδημότες να μας δώσουν μια ευκαιρία να αποδείξουμε ότι υπάρχει η άλλη πλευρά της πολιτικής, που δεν είναι ούτε τυφλή ούτε μονόφθαλμη. Είναι η ώρα της ευθύνης για την αλλαγή. Μ’ αυτό το κριτήριο ας επιλέξουμε τα πρόσωπα που τα επόμενα χρόνια θα λάβουν αποφάσεις για τον δήμο Κατερίνης.
Με την υποψηφιότητά μου θέλω να τιμήσω τον τόπο μου. Γιατί στο Δήμο Κατερίνης ζω, εδώ ανήκω και συμμετέχω στον κοινό αγώνα για Ανανέωση, για ένα Δήμο με ταυτότητα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου