Όταν
το μουσείο… πάει στον μαθητή μέσω της τεχνολογίας
Μια μοναδική εμπειρία, εξερευνώντας τον «κόσμο των αρχαίων Ελλήνων Θεών», μέσα από την επαυξημένη πραγματικότητα βιώνουν καθημερινά δεκάδες μαθητές σχολείων - όλων των βαθμίδων, που επισκέπτονται την Αστική Σχολή. Ο λόγος για τοΔιαδραστικό Μουσείο “Οι 12 Θεοί του Ολύμπου σε Επαυξημένη Πραγματικότητα”, ένα εργαλείο μάθησης, το οποίο ενισχύει την έμφυτη περιέργεια των παιδιών και ατόμων όλων των ηλικιών.
Πιο
συγκεκριμένα, αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και ελκυστικές
παιδαγωγικές προσεγγίσεις, αναπτύσσει μια εφαρμογή για smartphones και tablets,
προσφέροντας τη δυνατότητα στον χρήστη να κατανοήσει το μύθο, να μάθει για τη
ζωή, τα έργα και τις περιπέτειες των θεών κ.λ.π.
Τα σχολεία έως
και τις 09/06προγραμματίζουν
και επισκέπτονται οργανωμένα το Διαδραστικό Μουσείο κατόπιν ραντεβού
(ώρες γραφείου, τηλ. επικοινωνίας
2351 350 439 – Οργανισμός Πολιτισμού).
Όπως είναι
γνωστό, η υλοποίηση του έργου δρομολογείται από τον Οργανισμό Πολιτισμού
(Ο.Π.Π.Α.Π.) του Δήμου Κατερίνης και την Pitech, στο πλαίσιο
επιχορήγησης από το Υπουργείο Πολιτισμού & Αθλητισμού. Πιο συγκεκριμένα,από
την επιτροπή δράσεων Μουσείων, Πινακοθηκών και Συλλογών Σύγχρονου
Πολιτισμού.
«Εξακολουθούμε
να βασιζόμαστε σε μεγάλο βαθμό στα στατικά εκθέματα κατά την επίσκεψη σε ένα
Μουσείο. Τι θα συνέβαινε αν το έκθεμα «ζωντάνευε» και ξεκινούσε ένα διάλογο με
τον επισκέπτη; Η εφαρμογή σε κινητό ή τάμπλετ αναγνωρίζει ένα σύμβολο στο
έκθεμα και θα ενεργοποιεί την εφαρμογή για αναπαραγωγή μιας σκηνής επαυξημένης
πραγματικότητας»
διευκρινίζει ο πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού Δήμου Κατερίνης,
Γιάννης Νταντάμης,
ο οποίος τονίζει ότι:«Στόχος μας είναι μέσω της τεχνολογίας να κάνουμε πιο
διαδραστική τη μάθηση».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου