lefteria.blogspot.gr
Ο ρόλος του σχολείου δεν είναι μόνο η μάθηση. Κάνει άνοιγμα και
στην κοινωνία βοηθώντας τους μαθητές του μέσα από διάφορες εκδηλώσεις
και συμμετοχές να έρχονται σε επαφή με μαθητές άλλων σχολείων
ακολουθώντας το «ευ αγωνίζεσθαι». Τους δίνεται έτσι η δυνατότητα να
αναμετρήσουν τις δυνάμεις τους, να αποκτήσουν αυτοεικόνα, να
ανταγωνιστούν, να διακριθούν και πιθανόν να αναδειχθούν.
Μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν και διακρίθηκαν στους παρακάτω αγώνες:
Για άλλη μια χρονιά το Σχολείο μας, κράτησε την παράδοσή του και
διαγωνίστηκε στο 8ο Ομαδικό Σχολικό Πρωτάθλημα Σκάκι Κεντρικής και
Δυτικής Μακεδονίας, το οποίο πραγματοποιήθηκε την Κυριακή, 08
Φεβρουαρίου 2015, στην Πτολεμαΐδα.
Οι μαθητές που συμμετείχαν δούλεψαν σκληρά και με την καθοδήγηση του
υπεύθυνου καθηγητή κ. Φούκη Αθανάσιου κατέκτησαν την 1η θέση με τα
παρακάτω αποτελέσματα:
Κατσαρού Ελένη: 4 στις 4 νίκες
Ατματσίδης Παναγιώτης: 2 νίκες και 2 ισοπαλίες
Κάλφας Χαράλαμπος : 2 νίκες , 1 ήττα, 1 ισοπαλία
Ατματσίδης Βασίλειος: 2 νίκες, 1 ήττα, 1 ισοπαλία
Πανελλήνιο Σχολικό Πρωτάθλημα Ανωμάλου Δρόμου Ελλάδας - Κύπρου
Στο Πανελλήνιο σχολικό Πρωτάθλημα Ανωμάλου Δρόμου Ελλάδας – Κύπρου
2014-2015 που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 5 Φεβρουαρίου 2015, στην
Αρχαία Ολυμπία, συμμετείχε για δεύτερη συνεχή χρονιά η μαθήτρια του
σχολείου μας Σαμαρά Ευγενία, η οποία κατέκτησε την 2η θέση με χρόνο
11΄.02΄΄. Στους αγώνες συμμετείχαν 45 μαθήτριες από την Ελλάδα και την
Κύπρο.
A’ Αγώνες Λόγου
Στους A’ Αγώνες Λόγου που πραγματοποιήθηκαν στις 30 Ιανουαρίου - 1
Φεβρουαρίου 2015 στο Κολλέγιο Ανατόλια στη Θεσσαλονίκη συμμετείχαν οι
μαθητές του σχολείου μας Δαλαμήτρα Μαρία, Λάλλα Ελευθερία, Στεργιούλα
Αικατερίνη, Κατσαρού Ελένη, Κατσίμπουρα Γεωργία και Βούρας Βασίλειος.
Οι ομάδες του σχολείου μας διαγωνίστηκαν στους Διττούς Λόγους, με
διακρίσεις στις δύο πρώτες φάσεις. Πρόκειται για ένα ομαδικό αγώνισμα
προφορικού λόγου στο οποίο δύο τριμελείς ομάδες μαθητών Γυμνασίων ή
Λυκείων διαφορετικών σχολείων αντιπαρατίθενται δημόσια με επιχειρήματα
και αντεπιχειρήματα υπέρ ή κατά μιας δεδομένης θέσης μέσα σε ένα αυστηρά
καθορισμένο πλαίσιο κανόνων.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 4ου ΓΕ.Λ. Κατερίνης εκφράζει τα θερμά του
συγχαρητήρια σε όλους τους διακριθέντες μαθητές και τους εύχεται πρόοδο
στα μαθήματα και τύχη στη ζωή τους.
Ο Διευθυντής
Νικόλαος Δ. Τσαλός





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου