Με τη διοργάνωση του Αναπτυξιακού Συνεδρίου «Επιχειρηματικότητα, Ανταγωνιστικότητα, Ανάπτυξη της Πιερίας» να βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος συνεδρίασε το βράδυ της Τετάρτης 21 Νοεμβρίου το Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Πιερίας. Το επερχόμενο Συνέδριο εξάλλου ήταν και ο λόγος που η καθιερωμένη τακτική συνεδρίαση του Δ.Σ. μεταφέρθηκε μία εβδομάδα νωρίτερα, ώστε να τακτοποιηθούν όλες οι οργανωτικές λεπτομέρειες και εκκρεμότητες.
Όπως τόνισε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Ηλίας Χατζηχριστοδούλου, στόχος του Συνεδρίου, πέρα από ενδιαφέρουσες εισηγήσεις και από ουσιαστικά συμπεράσματα που
θα αποτελέσουν τη βάση για την ανάπτυξη της Πιερίας, είναι η πολύ καλή οργάνωση. «Εδώ και 10 περίπου μήνες έγινε μια πολύ σοβαρή προσπάθεια. Ήδη έχουν ξεκινήσει οι δηλώσεις συμμετοχής μέσω του portal του Επιμελητηρίου, ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφούν και κατά τις ημέρες διεξαγωγής. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι εργάστηκαν για την υλοποίηση αυτής της προσπάθειας και να καλέσω τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου να συμβάλλουν με όποιον τρόπο μπορούν στην επιτυχία του Συνεδρίου. Πρέπει να συμβάλλουμε όλοι, δεν πρέπει να λείπει κανείς», τόνισε ο κ. Χατζηχριστοδούλου.
Επιπλέον, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου πρότεινε τη συνεργασία με την εταιρεία παροχής εγγυήσεων “Triena Insurance», πρόταση η οποία έγινε δεκτή από τα μέλη του Δ.Σ. Η συγκεκριμένη εταιρεία εκπροσωπεί ευρωπαϊκούς οργανισμούς παροχής εγγυήσεων και έχει τη δυνατότητα να εκδίδει εγγυητικές επιστολές υπέρ επιχειρήσεων. Η συνεργασία με την εταιρεία έρχεται ως λύση απέναντι στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις της Πιερίας στην εξασφάλιση εγγυητικών επιστολών από τις τράπεζες λόγω της οικονομικής κρίσης. Όπως επεσήμανε ο κ. Χατζηχριστοδούλου, δεν υπάρχει οικονομική επιβάρυνση για το Επιμελητήριο, η συμβολή του οποίου θα είναι η διευκόλυνση στο διαδικαστικό μέρος των επιχειρηματιών που επιθυμούν να λάβουν εγγυητική επιστολή.
Από την πλευρά του ο Γενικός Γραμματέας κ. Νικόλαος Ασαρίδης αναφέρθηκε στη χορήγηση από το Επιμελητήριο προς τα μέλη του πληροφοριών δυσμενών στοιχείων που σχετίζονται με την πιστοληπτική ικανότητα επιχειρηματιών εκτός νομού. Όπως έκανε γνωστό, κάθε χρόνο το Επιμελητήριο μπορεί καταβάλλοντας το ποσό των 2.000 ευρώ να «αγοράσει» συνολικά 500 στοιχεία, τα οποία χορηγεί δωρεάν προς τα μέλη του. Ωστόσο, πρόσθεσε, από το 2009 και μετά και εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, ο αριθμός αυτός αποδεικνύεται μικρός, αφού δεν καλύπτει ολόκληρο το έτος, αλλά εξαντλείται μέσα σε 7-8 μήνες. Γι’ αυτό το λόγο η Διοικητική Επιτροπή πρότεινε και το Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε να χορηγούνται 10 στοιχεία δωρεάν το χρόνο σε κάθε μέλος, ενώ η επιπλέον ζήτηση θα χρεώνεται με το αντίστοιχο ποσό που αναλογεί στην αγορά κάθε στοιχείου, δηλαδή 4 ευρώ συν ΦΠΑ.
Επίσης, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης ο Οικονομικός Επόπτης κ. Παύλος Μπατάλας εισηγήθηκε την τροποποίηση και την έγκριση του Προϋπολογισμού 2013, θέματα τα οποία εγκρίθηκαν ομόφωνα.
Τέλος, η πρόεδρος του Τμήματος Υπηρεσιών κα Χάιδω Παπαχατζή μετέφερε προτάσεις που προέκυψαν ύστερα από τη συνεδρίαση του τμήματος και οι οποίες σχετίζονται με τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την αντιμετώπιση των προβλημάτων των μελών του Επιμελητηρίου. Συγκεκριμένα, πρότεινε τη δημιουργία ή τη μετάφραση του τουριστικού φυλλαδίου που ήδη υπάρχει και σε άλλες γλώσσες, τη συμμετοχή του Επιμελητηρίου σε κλαδικές εκθέσεις και την πραγματοποίηση κλαδικών σεμιναρίων, τη διεξαγωγή έρευνας ώστε να καταγραφεί το προφίλ των τουριστών ανά χώρα, τη διασύνδεση του Επιμελητηρίου με το χώρο της εκπαίδευσης και την εξεύρεση τρόπου επικοινωνίας με τα Ανώτατα και Τεχνολογικά Ιδρύματα της χώρας. Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου και τα μέλη χαιρέτησαν την προσπάθεια του τμήματος και τις ενδιαφέρουσες προτάσεις, οι οποίες θα τεθούν προς συζήτηση σε επόμενη συνεδρίαση του Δ.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου