Ουσιαστικά πρόκειται για την πιστοποίηση ασφάλειας που πρέπει να έχουν τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή αγορά. Ο οργανισμός ιδρύθηκε το 1997 και είναι η Ευρωπαϊκή εκδοχή του αντίστοιχου Αμερικανικού οργανισμού που υπάρχει από το 1979. Σημειώστε πως σήμερα ο Ευρωπαϊκός οργανισμός είναι κατά πολύ πιο αυστηρός σε προδιαγραφές δοκιμών και βαθμολογίας απ΄ότι ο Αμερικανικός.
Πλέον ο Euroncap είναι αποδεκτός από σχεδόν όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, έστω και αν κατά καιρούς υπάρχει σύγκρουση με κάποιες από αυτές, κάτι που όπως καταλαβαίνεται συμβαίνει όταν κάποιο αποτέλεσμα δεν τους είναι αρεστό. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο οργανισμός δίνει τη δυνατότητα να επαναληφθεί το crash test και αυτός είναι ο βασικός λόγος που προτείνει στις εταιρείες να δίνουν τα αυτοκίνητά τους για δοκιμή πριν αυτά κυκλοφορήσουν στην αγορά.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
ΔΟΚΙΜΕΣ |
Adult |
Child |
Pedestrian |
Safety assist |
Volvo V40 |
98% |
75% |
88% |
100% |
Mercedes B-Class |
97% |
81% |
56% |
86% |
Chevrolet Aveo |
95% |
87% |
54% |
93% |
Audi A3 |
95% |
87% |
74% |
86% |
BMW 3 Series |
95% |
84% |
78% |
86% |
Honda Civic |
94% |
83% |
69% |
86% |
Volvo V60 |
94% |
82% |
64% |
100% |
Audi Q3 |
94% |
85% |
52% |
86% |
Opel Zafira Tourer |
94% |
83% |
53% |
86% |
Ford Focus |
92% |
82% |
72% |
71% |
Ford B-MAX |
92% |
84% |
67% |
71% |
BMW 1 series |
91% |
83% |
63% |
86% |
Hyundai i30 |
90% |
90% |
67% |
86% |
Toyota Yaris |
89% |
81% |
60% |
86% |
Kia Cee'd |
89% |
88% |
61% |
86% |
Seat Mii * |
89% |
80% |
46% |
86% |
Renault Clio |
88% |
89% |
66% |
99% |
Peugeot 208 |
88% |
78% |
61% |
83% |
BMW X1 |
87% |
86% |
64% |
71% |
Kia Picanto |
86% |
83% |
47% |
43% |
Jeep Compass |
61% |
76% |
23% |
43% |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου