Καμπάνια για την Ελλάδα στο "κέντρο του κόσμου"
Μία συγκινητική πρωτοβουλία υπέρ του ελληνικού τουρισμού ανέλαβαν "ανώνυμοι" Έλληνες χρηματοδοτώντας ψηφιακή διαφήμιση στο καλύτερο σημείο του πλανήτη για τον σκοπό αυτό,
την Times Square της Νέας Υόρκης. Οι διαφημίσεις στο πλαίσιο της
προσπάθειας με το όνομα "Up Greek Tourism", θα προβάλλονται στις...
μεγάλες οθόνες της πλατείας για τριάντα ημέρες. O 34χρονος Γιώργος Κλειβοκιώτης, σύμβουλος στρατηγικής, που ζει και εργάζεται στο Ντουμπάι, αναφέρει ότι "ο ίδιος και φίλοι του ένιωσαν ότι κάτι έπρεπε να κάνουν για να βοηθήσουν τη χώρα". Προσθέτει ότι ο καθένας συμβάλει όσο μπορεί, δουλεύοντας στον ελεύθερο χρόνο του, ενώ το επιχείρημά έχει παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Για την πραγματοποίηση της καμπάνιας αυτή, που στοίχισε 20.352 δολάρια, συνέβαλαν 330 άνθρωποι, μεταξύ των οποίων Έλληνες, ελληνικής καταγωγής πολίτες που ζουν σε άλλες χώρες και φίλοι της Ελλάδας
μεγάλες οθόνες της πλατείας για τριάντα ημέρες. O 34χρονος Γιώργος Κλειβοκιώτης, σύμβουλος στρατηγικής, που ζει και εργάζεται στο Ντουμπάι, αναφέρει ότι "ο ίδιος και φίλοι του ένιωσαν ότι κάτι έπρεπε να κάνουν για να βοηθήσουν τη χώρα". Προσθέτει ότι ο καθένας συμβάλει όσο μπορεί, δουλεύοντας στον ελεύθερο χρόνο του, ενώ το επιχείρημά έχει παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Για την πραγματοποίηση της καμπάνιας αυτή, που στοίχισε 20.352 δολάρια, συνέβαλαν 330 άνθρωποι, μεταξύ των οποίων Έλληνες, ελληνικής καταγωγής πολίτες που ζουν σε άλλες χώρες και φίλοι της Ελλάδας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου