Σχολεία της Κεντρικής Μακεδονίας που γίνονται Σχολικά Κέντρα Ενισχυτικής Διδασκαλίας
ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΣΤΑ ΚΕΔ
Δημοσιεύθηκε
η εγκύκλιος βάσει της οποίας ορίσθηκαν τα Σχολικά Κέντρα Ενισχυτικής
Διδασκαλίας (Σ.Κ.Ε.Δ.) της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης
Κεντρικής Μακεδονίας
Η εγκύκλιος αναρτήθηκε στο διαδίκτυο ΑΔΑ ΒΙ6Τ9-0ΣΙ Διαβάστε την
εγκύκλιο για την Κεντρική Μακεδονία εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου