Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Σχολεία της Κεντρικής Μακεδονίας που γίνονται Σχολικά Κέντρα Ενισχυτικής Διδασκαλίας




                       ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΣΤΑ ΚΕΔ
altΔημοσιεύθηκε η εγκύκλιος βάσει της οποίας ορίσθηκαν τα Σχολικά Κέντρα Ενισχυτικής Διδασκαλίας (Σ.Κ.Ε.Δ.) της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας  Η εγκύκλιος αναρτήθηκε στο διαδίκτυο ΑΔΑ ΒΙ6Τ9-0ΣΙ Διαβάστε την εγκύκλιο για την Κεντρική Μακεδονία εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου