Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Kοπή βασιλόπιτας της Αναγέννησης Κολινδρού



  Χθες το βράδυ πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για την κοπή της βασιλόπιτας της Αναγέννησης Κολινδρού. Το παρών έδωσαν τα παιδιά από τα τμήματα των ακαδημιών, οι παίκτες του αντρικού τμήματος καθώς και οι προπονητές, καθώς και τα μέλη του ΔΣ.  

  Κόπηκαν 3 βασιλόπιτες και οι τυχεροί ήταν οι Σπύρος Τσιαμης, Πετρος Γλυκος του Αθανασίου και Κλέαρχος Λακασάς! Τα μικρά παιδάκια κέρδισαν από μια μπάλα ένα στον παίκτη δόθηκε χρηματικό πόσο! Σημαντικό θα ήταν να αναφέρουμε και τους χορηγούς της βραδιάς Σωτήρη Κομπατσιάρη( ταβέρνα Σταβάρας) και το ζαχαροπλαστείο του Ανδρέα Τσουμτσιούδα!

Photo Hasapetis


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου