Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Συστάσεις του Υπουργείου Υγείας λόγω αιθολομίχλης


 
Αιθαλομίχλη Θεσσαλονίκη 22-12-2013- 02Προειδοποίηση για την εμφάνιση αιθαλομίχλης λόγω των καιρικών συνθηκών μέχρι και τη Δευτέρα εξέδωσε το υπουργείο Υγείας.
«Με βάση την εξέλιξη των μετρήσεων της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και τις προβλέψεις της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας για τη Δευτέρα, το Υπουργείο Υγείας συστήνει:
»Άτομα με αναπνευστικό πρόβλημα ή καρδιοπαθείς καθώς και τα παιδιά θα πρέπει να περιορίσουν κάθε έντονη σωματική δραστηριότητα, ιδιαίτερα αν αυτή γίνεται σε εξωτερικούς χώρους.
»Άτομα με άσθμα μπορεί να χρειαστούν πιο συχνά εισπνοές του ανακουφιστικού φαρμάκου.
»Η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Υγείας σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΕΚΑ παρακολουθούν την εξέλιξη του φαινομένου συστηματικά και θα ενημερώνει τους πολίτες» καταλήγει η ανακοίνωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου