Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Σύσκεψη για τη φορολόγηση των αγροτών

Δημοσιεύτηκε από  ΕΠΤΑ - ΠΟΛΙΤΕΙΑ
Με πρωτοβουλία της Αντιπεριφερειάρχη και συμμετοχή των βουλευτών του νομού και των προέδρων των Ομάδων Καπνού της Πιερίας

Το νέο καθεστώς φορολόγησης των αγροτών, βάσει βιβλίων εσόδων-εξόδων απασχόλησε τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας Σ. Μαυρίδου και του εντεταλμένου περιφερειακού συμβούλου σε θέματα αγροτικής ανάπτυξης Δημ.Τσιμήτρη, με τη συμμετοχή των βουλευτών Πιερίας Κ. Κουκοδήμου, Γ. Κωνσταντόπουλου, Δ. Χριστογιάννη και Α. Μάνη Παπαδημητρίου το Σάββατο το πρωί στην Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας.

Στη σύσκεψη τον έντονο προβληματισμό τους έθεσαν οι εκπρόσωποι ομάδων Καπνού του νομού, όπου τονίστηκε ότι με την έναρξη της ισχύος του μέτρου τα ερωτήματα είναι πολλά και αναπάντητα ως προς τις δαπάνες που θα συμπεριληφθούν στα έξοδα, ενώ ζήτημα προκύπτει και με τους συνταξιούχους του ΟΓΑ.
Τονίστηκε στους βουλευτές ότι θα πρέπει να αποσαφηνιστούν σημεία που αφορούν τη φορολόγηση των εισοδημάτων που θα αποκτηθούν το 2014, από την πώληση αγροτικών προϊόντων που παρήχθησαν και καλλιεργήθηκαν μέσα στο 2013. Επίσης θα πρέπει να αποσαφηνιστεί όπως είπαν το κατά πόσο κινδυνεύουν οι αγρότες που διατηρούν δικαιώματα -σε περίπτωση που ανοίξουν βιβλία εσόδων –εξόδων -να απωλέσουν μέρος της σύνταξής τους.
Κατατέθηκαν οι προβληματισμοί και αναδείχθηκε η αβεβαιότητα που επικρατεί στον αγροτικό κόσμο, μιας και ελάχιστοι επαγγελματίες όπως έγινε γνωστό του αγροτικού χώρου έχουν προσέλθει αυτές τις μέρες στην εφορία, προκειμένου να εκκινήσουν τις διαδικασίες για την έναρξη των βιβλίων, ενώ και πολλοί φοροτεχνικοί δηλώνουν αδυναμία ερμηνείας της σχετικής νομοθεσίας.
Οι βουλευτές διαβεβαίωσαν ότι θα επιδιώξουν και θα πάρουν απαντήσεις και διευκρινίσεις από το υπουργείο Οικονομικών, προκειμένου να διευκολυνθεί η διαδικασία, ενώ σε κάθε περίπτωση θα προστατευθεί το αγροτικό εισόδημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου