Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του διαγωνισμού, το συνολικό αντιστάθμισμα που θα καταβληθεί ανέρχεται σε περίπου 9 εκατομμύρια ετησίως έναντι 45 εκατομμυρίων που καταβάλλονταν μέχρι σήμερα.
Αν και ο αρχικός αριθμός των γραμμών ήταν 28, τελικά υπό το καθεστώς των «άγονων» παρέμειναν οι 20, αφού για οκτώ από αυτές εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από αεροπορικές εταιρείες για εκμετάλλευση από 01/10/2016 έως 30/09/2020, χωρίς αποκλειστικότητα και χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα.
Οι γραμμές αυτές είναι οι: Αθήνα-Πάρος, Αθήνα-Ικαρία, Αθήνα-Κύθηρα, Αθήνα-Σκιάθος, Αθήνα-Ζάκυνθος, Αθήνα-Κάρπαθος, Θεσσαλονίκη-Χίος και Θεσσαλονίκη-Σάμος.
Ανάδοχοι
Για εννέα γραμμές αναδείχθηκαν ανάδοχοι για το διάστημα από 1ης Οκτωβρίου 2016 μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2020, ενώ για άλλες 10 γραμμές ο διαγωνισμός επαναπροκηρύχθηκε για τον ερχόμενο Απρίλιο και στο μεσοδιάστημα ανανεώθηκαν οι συμβάσεις τους έως και τον Μάρτιο του 2017.
Οι γραμμές για τις οποίες υπήρξε ανάδοχος θα εκτελούνται:
• Από την αεροπορική εταιρεία ASTRA AIRLINES οι γραμμές Αθήνα - Κάλυμνος και Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Ικαρία.
• Από την εταιρεία OLYMPIC AIR οι γραμμές Αθήνα - Λέρος, Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα, Αθήνα - Σκύρος και Ρόδος - Καστελόριζο.
• Από τη SKY EXPRESS οι γραμμές Αθήνα - Σύρος, Αθήνα - Αστυπάλαια και Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος.
Εως και τα τέλη Μαρτίου 2017, οπότε και θα ακολουθήσει νέος διαγωνισμός, η OLYMPIC AIR ανέλαβε τις γραμμές Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος, Ρόδος - Κως - Κάλυμνος - Λέρος - Αστυπάλαια, Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα και Θεσσαλονίκη - Σκύρος, ενώ η SKY EXPRESS ανέλαβε τις γραμμές Αθήνα - Μήλος, Αθήνα - Νάξος, Αθήνα - Σητεία, Ακτιο - Σητεία, Αλεξανδρούπολη - Σητεία και Κέρκυρα - Ακτιο - Κεφαλονιά - Ζάκυνθος.
Για τη γραμμή Αθήνα - Κοζάνη - Καστοριά, για την οποία δεν υπεβλήθη προσφορά, τροποποιήθηκε η ισχύουσα μέχρι 31/08/2018 σύμβαση της εταιρείας ASTRA AIRLINES κατόπιν τροποποίησης ως προς το αντιστάθμισμα (660.000 ευρώ ετησίως).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου