Σε διαδικασία ανανέωσης φαίνεται πως έχει μπει η ομάδα του Facebook, με πρώτο βήμα την αναβάθμιση της εφαρμογής για κινητές συσκευές.
Μάλιστα, όπως αναφέρουν τεχνολογικές πηγές, αυτή την περίοδο στο πλαίσιο των
αλλαγών αυτών, φαίνεται πως είναι και η αλλαγή του χρώματος του layout της εφαρμογής. Με άλλα λόγια, για πρώτη φορά μετά από 15 χρόνια λειτουργίας, η δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης του Μαρκ Ζάκερμπεργκ αφήνει το χαρακτηριστικό «μπλε» και επιλέγει το μαύρο χρώμα.
Αυτό τουλάχιστον αναφέρει η προγραμματίστρια Jane Manchun Wong στο blog της, η οποία μελετώντας τον κώδικα της εφαρμογής ανακάλυψε ένα νέο μαύρο φόντο, το οποίο αφορά ειδικό σχεδιασμό που βρίσκεται ακόμα σε επεξεργασία.
Πρόκειται για την «σκούρα λειτουργία» ή αλλιώς «dark mode», κάτι που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές τελευταία στον κόσμο της τεχνολογίας, καθώς σύμφωνα με έρευνες ένα πιο σκούρο χρώμα ξεκουράζει τα μάτια, ιδιαίτερα σε περιβάλλον που δεν έχει πολύ φωτισμό...
Μάλιστα, όπως αναφέρουν τεχνολογικές πηγές, αυτή την περίοδο στο πλαίσιο των
αλλαγών αυτών, φαίνεται πως είναι και η αλλαγή του χρώματος του layout της εφαρμογής. Με άλλα λόγια, για πρώτη φορά μετά από 15 χρόνια λειτουργίας, η δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης του Μαρκ Ζάκερμπεργκ αφήνει το χαρακτηριστικό «μπλε» και επιλέγει το μαύρο χρώμα.
Αυτό τουλάχιστον αναφέρει η προγραμματίστρια Jane Manchun Wong στο blog της, η οποία μελετώντας τον κώδικα της εφαρμογής ανακάλυψε ένα νέο μαύρο φόντο, το οποίο αφορά ειδικό σχεδιασμό που βρίσκεται ακόμα σε επεξεργασία.
Πρόκειται για την «σκούρα λειτουργία» ή αλλιώς «dark mode», κάτι που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές τελευταία στον κόσμο της τεχνολογίας, καθώς σύμφωνα με έρευνες ένα πιο σκούρο χρώμα ξεκουράζει τα μάτια, ιδιαίτερα σε περιβάλλον που δεν έχει πολύ φωτισμό...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου