Το περίφημο μήλο αποτιμάται στο αστρονομικό ποσό των 98,3 δισ. δολαρίων
Άλλαξε ο κάτοχος της κορυφαίας θέσης στην ετήσια μελέτη με τα πιο
«πολύτιμα» λογότυπα εταιρειών παγκοσμίως. Η αμερικανική Apple
«εκθρόνισε» την Coca-Cola στον θεσμό Interbrand, καθώς το περίφημο μήλο
αποτιμάται στο αστρονομικό ποσό των 98,3 δισ. δολαρίων.
Η Interbrand εκπονήθηκε για πρώτη φορά το 2000. Κάθε χρόνο από τότε, η Coca-Cola ήταν η εταιρεία που απολάμβανε τη μοναξιά της κορυφής στη σχετική λίστα με τα ισχυρότερα, από οικονομικής και εμπορικής πλευράς, λογότυπα σε όλο τον κόσμο.
Η άνοδος του τεχνολογικού τομέα σε επίπεδο λογοτύπων αποτυπώνεται και από το γεγονός, ότι φέτος, εκτός της Apple, στη δεύτερη θέση της λίστας Interbrand «αναρριχήθηκε» η Google, με το λογότυπό της να αποτιμάται στα 93,3 δισ. δολάρια.
Η μέχρι πρότινος μονοπωλούσα την κορυφή Coca- Cola περιορίστηκε στην 3η θέση με το λογότυπό της να αποτιμάται στα 79,2 δισ. δολάρια.
Η βάση δεδομένων της Interbrand, όπως αναφέρεται στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, αξιολογεί συνδυαστικά τις οικονομικές επιδόσεις των εταιρειών με τον αντίκτυπο που έχουν τα λογότυπά τους στο καταναλωτικό κοινό.
«Συχνά, εταιρείες πετυχαίνουν να αλλάξουν τη ζωή μας όχι μόνο με τα προϊόντα τους αλλά και με την ηθική τους. Για το λόγο αυτό, η Apple είναι στο νούμερο ένα σήμερα» σχολίασε ο Γιεζ Φράμπτον, εκτελεστικός διευθυντής της Interbrand.
Η Interbrand εκπονήθηκε για πρώτη φορά το 2000. Κάθε χρόνο από τότε, η Coca-Cola ήταν η εταιρεία που απολάμβανε τη μοναξιά της κορυφής στη σχετική λίστα με τα ισχυρότερα, από οικονομικής και εμπορικής πλευράς, λογότυπα σε όλο τον κόσμο.
Η άνοδος του τεχνολογικού τομέα σε επίπεδο λογοτύπων αποτυπώνεται και από το γεγονός, ότι φέτος, εκτός της Apple, στη δεύτερη θέση της λίστας Interbrand «αναρριχήθηκε» η Google, με το λογότυπό της να αποτιμάται στα 93,3 δισ. δολάρια.
Η μέχρι πρότινος μονοπωλούσα την κορυφή Coca- Cola περιορίστηκε στην 3η θέση με το λογότυπό της να αποτιμάται στα 79,2 δισ. δολάρια.
Η βάση δεδομένων της Interbrand, όπως αναφέρεται στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, αξιολογεί συνδυαστικά τις οικονομικές επιδόσεις των εταιρειών με τον αντίκτυπο που έχουν τα λογότυπά τους στο καταναλωτικό κοινό.
«Συχνά, εταιρείες πετυχαίνουν να αλλάξουν τη ζωή μας όχι μόνο με τα προϊόντα τους αλλά και με την ηθική τους. Για το λόγο αυτό, η Apple είναι στο νούμερο ένα σήμερα» σχολίασε ο Γιεζ Φράμπτον, εκτελεστικός διευθυντής της Interbrand.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου