Σε
κυκλοφορία τίθεται σήμερα Τρίτη στο σύνολό της η νέα σιδηροδρομική
γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, καθώς παραδίδεται και το τελευταίο τμήμα της
μεταξύ Λειανοκλαδίου-Δομοκού, που μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου θα είναι
όλη ηλεκτροκινούμενη.
Η γραμμή Λειανοκλάδι-Δομοκός για έναν μήνα θα λειτουργεί με τρένα
diesel, προκειμένου να δοκιμαστούν και να τεθούν μετά σε χρήση η
ηλεκτροκίνηση και η σηματοδότηση της γραμμής.
Στο πλαίσιο λειτουργίας της νέας γραμμής, σήμερα θα πραγματοποιηθεί ειδικό δρομολόγιο στο τμήμα Λειανοκλάδι-Δομοκός, προκειμένου να γίνει επιθεώρηση της νέας γραμμής, παρουσία του γ.γ. του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Θάνου Βούρδα, και των διοικήσεων των φορέων του Σιδηροδρόμου.
Σημειώνεται ότι στο τελευταίο τμήμα που παραδίδεται από αύριο σε κυκλοφορία, και συγκεκριμένα στην περιοχή Εκκάρας Δομοκού, βρίσκεται η νέα τοξωτή-μεταλλική και σεισμικά μονωμένη σιδηροδρομική γέφυρα ΣΓ26, η οποία αποτελεί ένα ιδιαίτερο τεχνικό επίτευγμα, η κατασκευή του οποίου ολοκληρώθηκε τα τελευταία τρία χρόνια.
«Με τα έργα αυτά, η ΕΡΓΟΣΕ ολοκληρώνει το εμβληματικό για τον σιδηρόδρομο μεγάλο έργο της κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας "Πειραιάς-Αθήνα-Θεσσαλονίκη", με σύγχρονη, πλήρως διαλειτουργική διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ.
Στο πλαίσιο λειτουργίας της νέας γραμμής, σήμερα θα πραγματοποιηθεί ειδικό δρομολόγιο στο τμήμα Λειανοκλάδι-Δομοκός, προκειμένου να γίνει επιθεώρηση της νέας γραμμής, παρουσία του γ.γ. του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Θάνου Βούρδα, και των διοικήσεων των φορέων του Σιδηροδρόμου.
Σημειώνεται ότι στο τελευταίο τμήμα που παραδίδεται από αύριο σε κυκλοφορία, και συγκεκριμένα στην περιοχή Εκκάρας Δομοκού, βρίσκεται η νέα τοξωτή-μεταλλική και σεισμικά μονωμένη σιδηροδρομική γέφυρα ΣΓ26, η οποία αποτελεί ένα ιδιαίτερο τεχνικό επίτευγμα, η κατασκευή του οποίου ολοκληρώθηκε τα τελευταία τρία χρόνια.
«Με τα έργα αυτά, η ΕΡΓΟΣΕ ολοκληρώνει το εμβληματικό για τον σιδηρόδρομο μεγάλο έργο της κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας "Πειραιάς-Αθήνα-Θεσσαλονίκη", με σύγχρονη, πλήρως διαλειτουργική διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου