Η ομάδα εκτιμά ότι διαθέτει 349 εκατομμύρια οπαδούς σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων και 145 εκατομμυρίων στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη ασιατική αγορά και 77 εκατομμύρια στις ΗΠΑ. Αν και το Νου Καμπ έχει τη μεγαλύτερη χωρητικότητα από τα στάδια στην Ευρώπη, με 99.354 καθίσματα, μόνο ένα ελάχιστο ποσοστό των οπαδών της «Μπάρτσα» θα μπορέσει να απολαύσει ζωντανά την ομάδα.
Για το λόγο αυτό, η ομάδα επιδιώκει να εκμεταλλευθεί τα νέα μέσα και τα social media για να προσεγγίσει τους οπαδούς της και -γιατί όχι;- να τους μεταμορφώσει σε πελάτες.
«Αναζητούμε τρόπους επέκτασης και νέας κερδοφορίας», λέει ο Πάσι Λάνκινεν, επικεφαλής μάρκετινγκ της Μπάρτσα.
Μέρος της προσπάθειας αυτής αποτελεί η μετάφραση της ιστοσελίδας της ομάδας σε έξι γλώσσες, αλλά και των μηνυμάτων της στο Twitter, που δημοσιεύονται σε τρεις γλώσσες. Το Twitter και το Facebook έχουν ήδη καταλάβει κεντρική θέση στη νέα στρατηγική προώθησης της εικόνας της ομάδας, όπως είναι και το YouTube και οι ειδικές εφαρμογές για «έξυπνα τηλέφωνα».
Η Μπάρτσα διαθέτει σήμερα περισσότερους από 9 εκατομμύρια «ακολούθους» στο Twitter και 31 εκατομμύρια «φίλους» στο Facebook.
Σε πρώτη φάση, λέει ο κ. Λάνκινεν, οι σελίδες αυτές θα αξιοποιηθούν για να δώσουν τη δυνατότητα στους υπάρχοντες οπαδούς να συνδεθούν με τα καταστήματα πώλησης αναμνηστικών και αθλητικών ειδών της ομάδας. Σε μία προσπάθεια να προσελκύσει αγοραστές, η Μπάρτσα επέλεξε να μην προωθήσει επιθετικά τα πιο ακριβά της είδη, όπως μπλουζάκια ή αναμνηστικά δώρα με το σήμα της, αλλά να ωθήσει τους επισκέπτες των ιστοσελίδων της να προτιμήσουν τα φθνή εφαρμογή της ομάδας, που κοστίζει 75 σεντς του ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου