Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Η Θεσσαλονίκη, η Χαλκιδική και τα άλλα "προϊόντα"

"Μαθήματα marketing" απο τους "γείτονες"

Για σκληρή κριτική και για ανακοινώσεις όπως αυτή του Επιμελητήριου Πιερίας που δεν βοηθούν,  έκανε λόγο ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος μιλώντας στο δελτίο ειδήσεων της Δίον Τηλεόρασης.
Ο κ. Τάσιος είπε χαρακτηριστικά πως είναι ανάγκη να υπάρξει συνεργασία και ενότητα και «ανακοινώσεις όπως αυτή του Επιμελητήριου Πιερίας που την υπέγραψαν όλοι οι φορείς δεν οδηγεί πουθενά. Σε καμία σύγχρονη χώρα και σε κανένα σύγχρονο προορισμό αυτά δεν οδηγούν πουθενά».

Κάνοντας ένα βήμα παραπέρα ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής είπε πως στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας τα δυνατά brand name είναι η Χαλκιδική και η Θεσσαλονίκη  και στη συνέχεια είναι οι υπόλοιπες ενότητες με τα "προϊόντα τους".
Η προβολή
Αναφερόμενος στην τουριστική προβολή της Μακεδονίας ο κ. Τάσιος είπε χαρακτηριστικά ότι μέχρι στιγμής η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας δεν έχει κάνει καμιά απολύτως προσπάθεια.
«Ξεκίνησε με ένα πρόγραμμα  του ΕΣΠΑ το οποίο με χίλια μύρια προβλήματα προχωράει και για να καταλάβετε τον σχεδιασμό του προγράμματος αυτού δεν είχε το διαδίκτυο, προ του 2010 που κατατέθηκε η πρόταση. Μπήκαμε σε μια διαδικασία να γίνουν κάποια έντυπα υπό την ευθύνη των Περιφερειακών Ενοτήτων, αυτό γνωρίζω εγώ όσον αφορά την επιτροπή που ασχολήθηκε με τα έντυπα αυτά, σαφέστατα όμως σε μια περιφέρεια που σε πολλά μέρη του εξωτερικού δεν μας γνωρίζουν καν, όχι μόνο την Πιερία, ούτε τη Χαλκιδική και δυστυχώς ούτε την πόλη της Θεσσαλονίκης».


Η Θεσσαλονίκη, η Χαλκιδική και άλλα "προϊόντα"
 Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης  Ξενοδόχων Χαλκιδικής κ. Τασιό , ένας πόλος ανάπτυξης για να μπορέσει να φτιάξει το τουριστικό  προϊόν χρειάζεται δυνατά brandname.
Κατά την άποψη του. τα δυνατά brand nameστην περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας είναι «η πόλη της Θεσσαλονίκης, καλώς ή κακώς η Χαλκιδική η οποία  έχει το όνομα της, το λέει η αγορά δε χρειάζεται να το λέμε εμεί,ς έχει ένα όνομα το οποίο είναι ως ένα σημείο καθιερωμένο στην αγορά, χρειάζεται πάρα πολύ δουλειά για να ανέβει και άλλο, και από εκεί και πέρα έρχονται και οι υπόλοιπες ενότητες ο καθένας με το προϊόν του».

Η Πιερία ως "Ολυμπιακή Ριβιέρα"
Για τα ον ίδιο το βασικότερο από όλα είναι ότι  για να αναγνωριστεί αυτό στο εξωτερικό χρειάζεται πάρα πολύς χρόνος πάρα πολύ δουλειά από όλους και όπως σημείωσε  «αν δεν είμαστε ενωμένοι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. Αυτό πρέπει να το καταλάβουμε  και μέσα στις ενότητες. Μη νομίζετε ότι εμείς στη Χαλκιδική δε μαλώνουμε μεταξύ μας. Σαφέστατα έχουμε έλθει σε ρήξεις. Την Πιερία αυτή τη στιγμή την ξέρουν ως Olympus Riviera,  Ολυμπιακή Ριβιέρα ενώ έπρεπε ο Όλυμπος να είναι το νούμερο ένα εδώ και τόσα χρόνια. Ποιος ασχολήθηκε μ΄αυτό; κανένας».

Η Χαλκιδική βοηθά τον Όλυμπο!
Ο κ. Τασιός δήλωσε  διατεθειμένος να έλθει στην Πιερία και να συζητήσει με τους τουριστικούς φορείς  για το ποιο θα είναι το επόμενο βήμα. «Να μη μεμψιμοιρούμε μεταξύ  μας αν η περιφέρεια έκανε καλό το έντυπο ή έβαλε πρώτο τον έναν ή τον άλλον. Για τον Όλυμπο φέτος που είχε 100 χρόνια κατάκτησης της κορυφής δεν ενδιαφέρθηκε κανένας. Η μόνη παρουσία του ΕΟΤ ήταν μετά από δική μας προσπάθεια και δική μου προσωπική, για να αναδειχθεί ο Όλυμπος. Άρα ας δούμε πρώτα τα του οίκου μας και στη συνέχεια  μιλάμε για τα υπόλοιπα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου