Το έργο παραδίδεται όχι στο σύνολό του, καθώς θα παραδοθούν επτά πάρκα και υπολείπονται άλλα δύο είπε, από την πλευρά του, ο αντιδήμαρχος κ. Κουράκης.
Πρόκειται για έργο που ξεκίνησε από την προηγούμενη δημοτική αρχή και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ (τελική δαπάνη γύρω στα 22 εκατομμύρια ευρώ).
Ο κ. Μπουτάρης εξέφρασε την ελπίδα ότι θα ξεπεραστεί το πρόβλημα για την ενοικίαση των μικρών οικημάτων που έχουν γίνει (λειτουργούν σαν μικρά κυλικεία) σε ορισμένα πάρκα τα οποία ανήκουν στην ΚΕΔ (η Αρχή πρέπει να δώσει το δικαίωμα χρήσης στο δήμο).
Εξάλλου, την ίδια ημέρα θα γίνει – για δεύτερη φορά – η πεζοδρόμηση της παραλιακής Λεωφόρου Νίκης (σ.σ. η πρώτη έγινε στις 3 Νοεμβρίου, ημέρα Κυριακή που τα καταστήματα ήταν ανοιχτά) και στόχος του δήμου είναι – σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς – να μην σημειωθούν κυκλοφοριακά προβλήματα, όπως την πρώτη φορά.
Για την πεζοδρόμηση της Λεωφόρου Νίκης, ο δήμαρχος σημείωσε ότι “ελπίζουμε ότι θα μας οδηγήσει στην πλήρη πεζοδρόμηση, μόλις ολοκληρωθούν οι σχετικές κυκλοφοριακές μελέτες".
Επανέλαβε ότι ο δήμος δεν είναι εχθρικός προς το αυτοκίνητο, αλλά προς την αλόγιστη χρήση του αυτοκινήτου.
Από την πλευρά του, ο κ. Τυριακίδης ανακοίνωσε ότι για έξι ώρες (από τις 11 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα) η Λεωφόρος Νίκης θα είναι κλειστή για τα οχήματα, ενώ από τις 10 το πρωί θα ξεκινήσει η άρση των οχημάτων από την οδό Βενιζέλου μέχρι το Λευκό Πύργο, ούτως ώστε να μην υπάρχει κανένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο.
Εξήντα τροχονόμοι θα κινητοποιηθούν για τη δεύτερη πεζοδρόμηση και περίπου 15 πεζοί συνάδελφοί τους θα αποτρέπουν τις διπλοσταθμεύσεις οχημάτων σε κεντρικές οδικές αρτηρίες στο κέντρο της πόλης.
Αναφερόμενος στα αρνητικά κυκλοφοριακά “στοιχεία” της πρώτης πεζοδρόμησης, ο κ. Τυριακίδης είπε ότι σε επτά στα δέκα αυτοκίνητα που κατέβηκαν στο κέντρο της πόλης ήταν μέσα μόνο ο οδηγός και έψαχναν να παρκάρουν για να πιουν καφέ.
Εξάλλου, ο κ. Τυριακίδης τόνισε ότι, δεν υπάρχει κυκλοφοριακή παιδεία και μάλιστα ανέφερε ότι, την περασμένη εβδομάδα που δεν υπήρχαν πορείες - μετά την έγγραφη εισαγγελική παραγγελία - για τρεις μέρες άντρες της Τροχαίας βγήκαν για τροχονομικούς ελέγχους στο κέντρο της πόλης. Χαρακτηριστικό είναι ότι, "μόνο με μια διέλευση από την Τσιμισκή, από τη ΧΑΝΘ έως την Πολυτεχνείου διαπιστώθηκαν 150 απλές σταθμεύσεις και 95 αφαιρέσεις πινακίδων".
Σύμφωνα με τον ίδιο, σε διάστημα τριών ημερών βεβαιώθηκαν 503 παραβάσεις στάθμευσης και 250 αφαιρέσεις αδειών κυκλοφορίας και πινακίδων (οι περισσότερες σε κεντρικές οδούς της πόλης, Τσιμισκή, Ίωνος Δραγούμη, Εθνικής Αμύνης και Δωδεκανήσου)
Ένα άλλο πρόβλημα στο οποίο αναφέρθηκε ο κ. Τυριακίδης “το οποίο μας απασχολεί έντονα τα τελευταία χρόνια”, είναι - όπως είπε -τα ταξί. “Δυστυχώς το φαινόμενο που συναντάμε εδώ στη Θεσσαλονίκη με τους οδηγούς των ταξί νομίζω είναι πρωτόγνωρο”, ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι “... παρκάρουν όπου θέλουν χωρίς να υπολογίσουν αν θα δημιουργηθεί πρόβλημα στο κέντρο της πόλης”, ενώ τους έχουν δοθεί πιάτσες δεν τις χρησιμοποιούν επειδή θέλουν να είναι σε σημεία με κόσμο.
Από την πλευρά του,ο κ. Καράγιωργας σημείωσε, μεταξύ άλλων ότι η πεζοδρόμηση της παλιάς παραλίας θα δώσει μεγάλη χαρά στους πολίτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου