Πέμπτη 29 Ιουνίου 2023

Νέα υποψηφιότητα στο συνδυασμό “Θέλουμε και Μπορούμε” του κ. Μανώλα

Η υποψηφιότητα του κ. Αριστείδη Μουσλόπουλουανακοινώθηκε από το συνδυασμό “Θέλουμε και Μπορούμε”.

Ο κ. Μουσλόπουλος γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Αιγίνιο. Πατέρας του ήταν ο Γεώργιος Μουσλόπουλοςκαι μητέρα του είναι η Ευφροσύνη Μουσλοπούλου.

Φοίτησε στο 2ο Δημοτικό σχολείο και κατόπιν στο Γυμνάσιο Αιγινίου. Μετά την αποφοίτησή του από το Τεχνικό Λύκειο Αιγινίου, για κάποιο χρονικό διάστημα εργάστηκε ως τεχνίτης Ηλεκτρολόγος εγκαταστάσεων σε τεχνικές εταιρίες. Στη συνέχεια κατατάχθηκε στον Ελληνικό Στρατό και ειδικότερα στο Πεζικό, όπου και υπηρετεί έως σήμερα ως υπαξιωματικός. Έχει υπηρετήσει σε πολλές περιοχές της πατρίδος μας, αλλά και σε ειρηνευτικές αποστολές του Στρατού μας σε διάφορες θέσεις μεταξύ των οποίων και σε securitygroup. Έχει αποφοιτήσει από όλα τα προβλεπόμενα σχολεία του Όπλου του και εκπαιδεύτηκε σε ειδικές επιχειρήσεις των Ειδικών Δυνάμεων. Είναι ενεργό μέλος του Δ.Σ. του Πανελληνίου Σωματείου Ελλήνων Στρατιωτικών. 

Είναι παντρεμένος με την Άννα Καραμπίνη και έχουν τέσσερα (4) παιδιά. Την Μαρία-Ευφροσύνη η οποία είναι απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών, τον Γεώργιο ο οποίος είναι απόφοιτος του Τμήματος Μηχανοτρονικής ΙΕΚ Θεσσαλονίκης, την Αγγελική η οποία είναι απόφοιτη του Τμήματος στελεχών αεροπορικών υπηρεσιών αεροδρομίου ΙΕΚ Αθηνών και τη Σοφία η οποία είναι μαθήτρια Λυκείου. 

Σε δήλωσή του ο κ. Μουσλόπουλος ανέφερε: «Υπηρετώ στις Ένοπλες Δυνάμεις επί 20 χρόνια. Έχω υπηρετήσει σε διάφορα μέρη τόσο της Πατρίδος μας όσο και του εξωτερικού αλλά πάντα ήθελα να επιστρέψω στα μέρη όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα. Αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά γιατί Θέλω και πιστεύω ότι Μπορώ να προσφέρω όλες μου τις δυνάμεις για την πρόοδο του τόπου μου. Ζητώ από τους συντοπίτες μου να με στηρίξουν με την ψήφο τους σ´ αυτή μου την προσπάθεια, ώστε να μου δώσουν την ευκαιρία να αγωνιστώ για τον τόπο μας. Από την πλευρά μου δεσμεύομαι να τιμήσω την ψήφο τους.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου