Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Στα διόδια Αιγινίου το κίνημα «Δεν πληρώνω»


Στα διόδια Αιγινίου  βρέθηκαν το Σάββατο το απόγευμα πολίτες από το κίνημα «Δεν πληρώνω», χωρίς ωστόσο να σηκώσουν τις μπάρες. Στη συνέχεια συνάντησαν φίλους και άλλα μέλη του κινήματος, προκειμένου να οργανώσουν μελλοντικούς τρόπους δράσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου