Η διαφαινόμενη γιγάντωση της Cosco στον Πειραιά, δεν θα τορπιλίσει την προσπάθεια προσέλκυσης στρατηγικού εταίρου στην ΟΛΘ Α.Ε. και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, εάν η χώρα πετύχει να προωθήσει την ανάπτυξη της σαν διαμετακομιστικό κέντρο.
Τα παραπάνω τόνισε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Δημήτρης Λακασάς, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων , για να προσθέσει ότι τα δύο λιμάνια, Πειραιά και Θεσσαλονίκης, μπορούν να αναπτυχθούν συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά, όπως περίπου λειτουργούν Ρότερνταμ και Αμβέρσα.
Ο πρόεδρος του ΣΕΒΕ υπογράμμισε ότι η Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να ήταν στη θέση του Πειραιά, «εάν δεν είχαν γίνει τα λάθη του 2008» που τελικά οδήγησαν στη ματαίωση του διαγωνισμού παραχώρησης του ΣΕΜΠΟ, ενώ πρόσθεσε ότι το λιμάνι της πόλης έχει και σήμερα ένα πολύ ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα, καθώς βρίσκεται κατά 500 χλμ. πλησιέστερα στις αγορές που ενδιαφέρουν την Κίνα.
Σε ό,τι αφορά στην αξιοποίηση του ΟΛΘ ο κ. Λακασάς τόνισε ότι ο Σύνδεσμος υποστηρίζει την τμηματική και ανά δραστηριότητα παραχώρηση χρήσεων και όχι την πλήρη παραχώρηση. Ωστόσο, δήλωσε ότι το σημαντικό είναι η προσέλκυση νέων γραμμών, από τις ναυτιλιακές εταιρείες, γιατί αυτό θα δώσει προστιθέμενη αξία στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης που θα συμβάλλει στην ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου