Την ανάκληση της πολιτικής
επιστράτευσης των εκπαιδευτικών ζητάει από το υπουργείο Παιδείας το
Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ). Με ανακοίνωση
που εξέδωσε σήμερα, Δευτέρα, η ΟΛΜΕ ζητάει ακόμη να ανακληθούν οι
εντολές για υποχρεωτική παραμονή των εκπαιδευτικών στα σχολεία, τα οποία
λειτουργούν αυτές τις ημέρες ως εξεταστικά κέντρα.
Όπως αναφέρουν εκπαιδευτικοί, λόγω της επιστράτευσης στα σχολεία
εκτός από τους επιτηρητές παρουσιάζονται καθημερινά αυτές τις ημέρες και
όλοι οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σ' αυτά, με αποτέλεσμα μια συνεχή
οχλαγωγία, η οποία φυσικά ταλαιπωρεί τους μαθητές που δίνουν εξετάσεις.
Στην ανακοίνωση της η ΟΛΜΕ αναφέρει ότι η επιστράτευση συνεχίζει να κρατεί «σε καθεστώς ομηρίας και στρατωνισμού τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης».
Η ηγεσία της Ομοσπονδίας υποστηρίζει ακόμη ότι το υπουργείο Παιδείας «επιβάλει καταναγκαστικές υποχρεώσεις στους εκπαιδευτικούς». Συγκεκριμένα «με
εντολές που διαβιβάζονται μέσω διευθυντών εκπαίδευσης επιβάλλει στους
εκπαιδευτικούς που εργάζονται σε σχολεία που είναι εξεταστικά κέντρα
αλλά δεν εμπλέκονται στις εξετάσεις, να παραβρίσκονται με υποχρεωτική
παρουσία (χωρίς να έχουν εργασία, αφού βρίσκονται εκτός του εργασιακού
τους χώρου) από τις 8 πμ μέχρι τις 2 μμ σε άλλα σχολεία ή ακόμα και
αθλητικά κέντρα και γήπεδα!» αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Υπογραμμίζει ότι οι εκπαιδευτικοί, σε αυτές τις συνθήκες, είναι
υποχρεωμένοι να παρίστανται χωρίς έργο σε άλλα κτίρια και το γεγονός
αυτό το χαρακτηρίζει «εκδικητικό» και «αδικαιολόγητο».
Γι' αυτό και καλεί τους εκπαιδευτικούς σε «ανυπακοή» και αναφέρει ότι δεν πρέπει να φοβούνται και να αποδέχονται «αυτή την καταφρονητική και εξευτελιστική μεταχείριση».
«Καμία εντολή πέρα από εκπαιδευτικό και διοικητικό έργο που τους έχει ανατεθεί στην σχολική τους μονάδα δεν είναι νόμιμη» αναφέρει η Ομοσπονδία.
Τέλος, η ΟΛΜΕ τονίζει ότι «θα στραφεί με κάθε νόμιμο μέσο
εναντίον όσων ασκούν τέτοια μέσα εναντίον των καθηγητών, επιβάλλοντας
αδικαιολόγητα και παράνομα μέτρα καταναγκασμού».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου