Και δεύτερη συνεχόμενη νίκη
πέτυχαν οι κορασίδες του Πιερικού Αρχελάου στη Β΄ φάση του πανελληνίου
πρωταθλήματος μπάσκετ που διεξάγεται αυτές τις μέρες στους Αμπελόκηπους
Θεσσαλονίκης.
Διαιτητές ήταν οι κ.κ. Ταξιαταρίδης και Τσούλης.
Στα δεκάλεπτα 16-11, 27-15, 36-24, 54-37.
Οι συνθέσεις:
ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ (Ζουγκουρίδου):
Σότο, Νατσιοπούλου, Παπαδοπούλου, Σημαιάκη, Παπακώστα 4, Πούλιου 8,
Παπανικολάου 2, Τζήκα, Πάππα 15(1), Μαρκοπούλου 6, Μπόζογλου 19.
ΑΟ Ν. ΤΡΙΓΛΙΑΣ (Καραφεύγας):
Μίχου Ε, Γιαννακοπούλου 2, Ποθητού 5(1), Καμπούρη 2, Κασσάβου, Γαρίτση
2, Νιραντζή 2, Κομνηνού 15, Πέτρου, Μίχου Α. 9, Αρβανιτίδου, Ελευθερίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου