ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Προ κρίσιμων αποφάσεων βρίσκονται τα μέλη της ΕΛΜΕ Πιερίας, καθώς αύριο
πραγματοποιείται η επαναληπτική Γενική τους Συνέλευση, κατά την οποία
θα πρέπει να παρθεί απόφαση για συμμετοχή ή όχι σε απεργίες εν μέσω των
πανελληνίων εξετάσεων. Μάλιστα, αναγκαία είναι η συμμετοχή τουλάχιστον
του 30% των μελών, καθώς ορίστηκε τυχόν θετική για απεργία απόφαση να
στηρίζεται τουλάχιστον από αυτό το ποσοστό.
Έτσι,
οι καθηγητές προετοιμάζονται εντατικά, προσπαθώντας να κινητοποιήσουν
τους συναδέλφους τους ώστε να συμμετέχουν, αλλά και να πάρουν την κοινή
γνώμη με το μέρους τους από την άλλη. Πάντως, επικρατεί προβληματισμός
στους εκπαιδετικούς της Πιερίας σε σχέση με την απεργιακή κινητοποίηση
που ετοιμάζουν για την περίοδο των πανελλαδικών εξετάσεων, σε μια
προσπάθεια να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους και συγχρόνως να πείσουν
γονείς και μαθητές ότι ο αγώνας τους αφορά την ίδια την υπόσταση της
εκπαίδευσης.
Ζητήματα αιχμής για τους
εκπαιδευτικούς είναι εκτός από την αύξηση του ωραρίου, οι απολύσεις και
η διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων των μόνιμων και των
αναπληρωτών, η απόσυρση του προεδρικού διατάγματος για τις υποχρεωτικές
μεταθέσεις, η κατάργηση των νόμων για το νέο Πειθαρχικό Δίκαιο που έχει
θέσει υπό διωγμό του εκπαιδευτικούς, η απόσυρση του Προεδρικού
Διατάγματος για την αξιολόγηση, η διασφάλιση των οργανικών θέσεων που
απειλούνται από την αύξηση του διδακτικού ωραρίου, η οικονομική
αναβάθμιση του εκπαιδευτικού, το όριο των 25 μαθητών ανά αίθουσα και να
μην περάσουν τα σχέδια για το Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο.
Για
την ΕΛΜΕ Πιερίας η έναρξη της διαβούλευσης ενόψει της Γενικής
Συνέλευσης ξεκίνησε από το απόγευμα της Παρασκευής στο Εργατικό Κέντρο
Κατερίνης όπου έγινε διευρυμένη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου με
τη συμμετοχή και των εκπροσώπων των παρατάξεων, όπου συζητήθηκε το
πλαίσιο της ενημέρωσης των συναδέλφων τους για τη διαδικασία που θα
ακολουθηθεί έως τη Γενική Συνέλευση της Τρίτης, όπου θα αποφασιστεί η
συμμετοχή ή όχι στην απεργιακή κινητοποίηση.
Ακόμα,
πραγματοποιήθηκε και συνάντηση με την Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων δήμου
Κατερίνης, σε μια προσπάθεια ανταλλαγής και σύγκλισης απόψεων. Όσο για
το Δ.Σ. στο Εργατικό Κέντρο, εκεί έγινε αναφορά και στην υποχρέωση αλλά
και στην ανάγκη μαζικής συμμετοχής των εκπαιδευτικών στη Γενική
Συνέλευση, καθώς η κατεύθυνση και οδηγία της ΟΛΜΕ είναι να συμμετέχει
τουλάχιστον το 30% των μελών της ΕΛΜΕ Πιερίας, περίπου 270 καθηγητές,
ειδάλλως να μην αποφασιστεί καμία απεργία.
Η
Γενική Συνέλευση ορίστηκε για την Τρίτη, 14 Μαΐου, στις 7 το απόγευμα
στο 2ο Γενικό Λύκειο Κατερίνης, μετά από υπόδειξη και της ΟΛΜΕ, καθώς
την επόμενη μέρα στην Αθήνα θα γίνει η σύγκληση όλων των προέδρων στην
Αθήνα. Επίσης, τη Δευτέρα θα γίνει εξόρμηση σε όλα τα σχολεία και από
την ΕΛΜΕ θα σταλούν SMS
στα 1100 μέλη της για να ενημερωθούν ώστε να συμμετάσχουν όσο το
δυνατόν περισσότεροι στη Γενική Συνέλευση της Τρίτης, όπου θα
αποφασιστεί η απεργιακή κινητοποίηση.
Να
σημειωθεί ότι οι απεργιακές κινητοποιήσεις των καθηγητών έχουν οριστεί,
η πρώτη 24ωρη για τις 17 Μαΐου και στη συνέχεια πενθήμερη απεργία, από
20 έως 24 Μαΐου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου