ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΔΙΟΔΙΩΝ ΑΙΓΙΝΙΟΥ : Ενημερώνουμε και συνεχίζουμε
Το Σάββατο 11-5-13 ήμασταν στην
Κεντρική Πλατεία Αιγινίου. Μοιράσαμε
έντυπο υλικό ενημέρωσης, συζητήσαμε με
συμπολίτες μας, παρουσιάσαμε video
και φωτογραφίες από όλη την πορεία των
κινητοποιήσεων.
Συνεχίζουμε λοιπόν την καθημερινή
μας παρουσία διαμαρτυρίας στα Διόδια.
Συνεχίζουμε μέχρι την νίκη της Πιερίας,
την δικαίωση του αγώνα μας, μέχρι την
κατάργησή τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου