Με νίκη ξεκίνησε τη συμμετοχή της η ομάδα κορασίδων του Πιερικού
Αρχελάου στη Β΄ φάση πανελληνίου πρωταθλήματος μπάσκετ που διεξάγεται αυτές τις
μέρες στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης.
Κέρδισε το ΓΣ Τιτάνες Παλαμά Καρδίτσας με 56-54.
Διαιτητές ήταν οι κ.κ. Γκέκας και Παπαθανασίου.
Στα δεκάλεπτα 10-19, 33-29, 41-40, 54-56.
Οι
συνθέσεις:
ΓΣ
ΤΙΤΑΝΕΣ ΠΑΛΑΜΑ (Χαντσιάρας): Μπενέκη Χ ,Ντούλα 10, Μαγαλιού 14, Μπούτα,
Μουτσανά, Μαντέ 10, Μπενέκη Μ.11, Τζέμα 2, Τριανταφύλλου 7.ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ (Ζουγκουρίδου): Σότο, Νατσιοπούλου, Παπαδοπούλου, Σημαιάκη, Παπακώστα 2, Πούλιου 14, Παπανικολάου (1),Τ ζήκα, Πάππα 10, Μαρκοπούλου 1, Μπόζογλου 22.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου