ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Η συγγραφέας
Μαρία Θεολόγη,
τιμώντας το Σχολείο
Δεύτερης Ευκαιρίας,
θα μιλήσει με θέμα:
«Το Πάσχα μέσα από τα μάτια των παιδιών»
Πέμπτη 6 Απριλίου, 7:00μ.μ.
Αίθουσα Εκδηλώσεων (1ος όροφος)
4ου Γυμνασίου & 4ου
Γενικού Λυκείου Κατερίνης
(δίπλα στο πάρκο του Δ. Κατερίνης).
Οι εκπαιδευόμενοι/ες, τα στελέχη
& ο διευθυντής του Σ.Δ.Ε. Κατερίνης
ΕΙΣΟΔΟΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου