Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

Κατερίνη : Πρόσκληση σε ομιλία της συγγραφέως Μαρίας Θεολόγη

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η συγγραφέας Μαρία Θεολόγη,
τιμώντας το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας,
θα μιλήσει με θέμα:
«Το Πάσχα μέσα από τα μάτια των παιδιών»

Πέμπτη 6 Απριλίου,  7:00μ.μ.

Αίθουσα Εκδηλώσεων (1ος όροφος)
4ου Γυμνασίου & 4ου Γενικού Λυκείου Κατερίνης

(δίπλα στο πάρκο του Δ. Κατερίνης).


Οι εκπαιδευόμενοι/ες, τα στελέχη
& ο διευθυντής του Σ.Δ.Ε. Κατερίνης

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου