Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

Γιώργος Κωστίκος junior: «Όλη η Ελλάδα θέλει να παίξει στον ΠΑΟΚ»

Αποκλειστική συνέντευξη στο Metrosport.gr και στο δημοσιογράφο Νίκο Κολίτση

Ο Γιώργος Κωστίκος είναι… ο Γιώργος Κωστίκος! Ο 20χρονος γιος του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή του Πιερικού και του ΠΑΟΚ, (αγωνίζεται στην Πύδνα Κίτρους),  συνθέτει το παζλ της πιο «ασπρόμαυρης» συναισθηματικά συνέντευξης της ζωής του, αποκλειστικά στo Metrosport.gr και στο δημοσιογράφο Νίκο Κολίτση.


Πώς είναι να είσαι ο γιος ενός ποδοσφαιριστή με την αναγνώριση, την αξία και την ιστορία του πατέρα σου;
Έχει τα καλά του, έχει και τα κακά του. Από τη μία, υπάρχει μία πίεση του ονόματος για το μέλλον σου. Πρέπει ν’ αποδείξεις πράγματα. Από την άλλη, είσαι ο Κωστίκος, είσαι γνωστή φυσιογνωμία. Είναι και καλό.
Σε απασχόλησε καθόλου, όταν αποφάσισες να παίξεις ποδόσφαιρο;
Στην αρχή δε με απασχόλησε ποτέ. Τώρα σίγουρα. Προσωπικά δεν το σκέφτομαι, αλλά το σκέφτονται οι άλλοι. Εγώ προσπαθώ ν’ αποδείξω ότι είμαι αυτός που είμαι και όχι με βάση τ’ όνομά μου. Διαφορετική ιστορία έχει ο πατέρας μου, διαφορετική ιστορία γράφω εγώ τώρα.
Έχει επηρεάσει αυτό την επιλογή σου να παίξεις ποδόσφαιρο και το χαρακτήρα σου;
Ασχολήθηκα από πολύ μικρή ηλικία με το ποδόσφαιρο. Δεν πρόλαβα να ζήσω στην καθημερινή μου ζωή τη δόξα του πατέρα μου, οπότε δεν έχω επηρεαστεί. Έχω το δικό μου χαρακτήρα. Θέλω να πιστεύω πάντως ότι η πίεση του ονόματος δε μ’ έχει κλείσει στον εαυτό μου.
Ποια είναι η οπτική του πατέρα σου απέναντί σου στο ποδόσφαιρο; Yπερέχει ο ρόλος του πατέρα, του ποδοσφαιριστή ή του προπονητή; Πώς συνυπάρχουν και πώς συνδέονται;
Σίγουρα όλα μαζί. Προσπαθεί να τα εξισορροπήσει. Στο ποδόσφαιρο, θέλω να πιστεύω ότι με βλέπει από τη θέση του ποδοσφαιριστή και του προπονητή και όχι ως πατέρας.
Θα ήθελες να ζήσεις κάτι ανάλογο στην εποχή σου;
O πατέρας μου έχει διαγράψει μία σημαντική πορεία στο χώρο. Θα ήθελα να το περάσω κι εγώ αυτό σίγουρα.
Δεν έχεις προλάβει τον πατέρα σου ν’ αγωνίζεται. Σήμερα εκτιμάς ότι θα μπορούσε να κάνει περισσότερα πράγματα; Σου επισημαίνει μικρές ή μεγάλες διαφορές, αναφορικά με την εποχή του;
Οι καιροί αλλάζουν. Πιστεύω ότι ο πατέρας μου είχε προσαρμοστεί στο ποδόσφαιρο εκείνης της εποχής, όπως κι εγώ προσπαθώ να προσαρμοστώ στο σημερινό. Είναι διαφορετικά σίγουρα. Έχουν αλλάξει οι ταχύτητες. Πλέον για να παίξεις ποδόσφαιρο σήμερα, πρέπει να είσαι αθλητής. Αυτό είναι καλύτερο για το θέαμα. Βελτιώνει την ποιότητα.
Ποιες είναι οι πιο βασικές συμβουλές και προτροπές του πατέρα σου;
Μου λέει να κυνηγήσω αυτό που αγαπάω. Εφόσον κάνω αυτό που αγαπάω, θα με στηρίξει.
Kινείσαι ποδοσφαιρικά, με εξαίρεση τον Πανθρακικό και τον Ηρακλή, στην ευρύτερη περιφέρεια της Πιερίας. Είναι συνειδητή επιλογή ή τυχαία; Ο πατέρας σου έχει συνδέσει τ’ όνομά του και με τον Πιερικό. Θα ήθελε να παίξεις στον Πιερικό;
Η Κατερίνη είναι γέννημα θρέμμα ποδοσφαιριστών και μ’ επηρεάζει και η πατρική σύνδεση με την Κατερίνη και τον Πιερικό. Ο Πιερικός, άλλωστε, είναι στην καρδιά του πατέρα μου. Θα ήθελε να με βλέπει να παίζω εκεί, να κάνω μία καλή χρονιά.
Πώς κρίνεις τη φετινή αγωνιστική σου παρουσία;
Δε μου έκατσε καλά φέτος η χρονιά. Ήμουν στον Πανθρακικό που διαλύθηκε ως ομάδα και αυτό είναι κάτι που εύχομαι να μην το πάθει κανένας ποδοσφαιριστής. Ήρθα πάντως σε μία υγιή ομάδα (Πύδνα Κίτρους) και για το μέλλον βλέπουμε.
Ποια ήταν τα συναισθήματά σου, όταν διαλύθηκε ο Πανθρακικός και πώς αυτό συνδέεται με την Ελλάδα στην εποχή της κρίσης;
Ένιωσα μία απογοήτευση στον Πανθρακικό. Αυτό όμως είναι ο καθρέφτης για το πώς πηγαίνουν τα πράγματα στην Ελλάδα σήμερα. Είμαστε νέοι, θέλαμε να παίξουμε, θέλαμε να δείξουμε πράγματα και ξαφνικά βρεθήκαμε στον αέρα.
Ποιες είναι οι σκέψεις και οι εκτιμήσεις σου για τις ομάδες της Πιερίας;
Οι ομάδες της Πιερίας μπορούν να πετύχουν πολλά πράγματα, αν το βάλουν στόχο. Εκτιμώ ότι δεν το κάνουν.
Θα ήθελες εσύ ή ο πατέρας σου ν’ αγωνιστείς κάποια στιγμή στον ΠΑΟΚ;
Δεν είναι μόνο ότι το θέλει ο πατέρας μου ή εγώ. Ποιος δε θα ήθελε να παίξει στον ΠΑΟΚ; Όλη η Ελλάδα θέλει. Είσαι ο ΠΑΟΚ, εντάξει.  Ο καθένας θα ήθελε να παίξει στον ΠΑΟΚ.
Έπαιξες όμως στον Ηρακλή Θεσσαλονίκης!
Έτυχε όντως να παίξω στον Ηρακλή. Εκεί καθιερώθηκα.
Υπάρχει κάποιος ποδοσφαιριστής που σου ταιριάζει στο στιλ;
Δεν πιστεύω ότι ταιριάζω με κάποιον, δεν πιστεύω ότι μου ταιριάζει κάποιος. Ο καθένας έχει το στιλ του.
Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου, μετά από πέντε χρόνια;
Σε πέντε χρόνια θα ήθελα να έχω καθιερωθεί σε μία ομάδα και να έχω φτιάξει τη ζωή μου, μέσω του ποδοσφαίρου.
Θα προτιμούσες να είσαι ποδοσφαιριστής στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό;
Προτιμώ να είμαι παίκτης στο εξωτερικό.
Μεγαλωμένος σε μία ποδοσφαιρική οικογένεια, θα μπορούσες να σκεφτείς  τον εαυτό σου κάτι άλλο, τώρα ή μετά την ποδοσφαιρική καριέρα;
Δύσκολα θα ήμουν κάτι άλλο. Εφόσον πάντως ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο, θα ήθελα να κάνω κάτι αντίστοιχο στο μέλλον, όχι απαραίτητα προπονητική.
Πόσο διαφέρει ο χαρακτήρας ενός ποδοσφαιριστή, εντός και εκτός γηπέδου;
Ο χαρακτήρας που βγάζει ένας παίκτης στο γήπεδο είναι διαφορετικός. Είναι η τρέλα και το πάθος που μπορεί να σε μεταμορφώνουν στο γήπεδο, ενώ είσαι ήρεμος έξω απ’ αυτό.
Ποιος παίκτης σου έχει κάνει εντύπωση από τη διαπροσωπική σχέση μαζί του, εντός και εκτός γηπέδων;
Ο Μαρτσέλο Πέντα (σ.σ. αγωνίζεται σήμερα στον Απόλλωνα Λάρισας), που είμαστε μαζί στον Αιγινιακό, είναι ένας παίκτης που θα μπορούσε να παίξει σε ανώτερη κατηγορία. Στάθηκε άτυχος με τον τραυματισμό του.
Yπάρχει αληθινή φιλία στο ποδόσφαιρο;
Στο ποδόσφαιρο φτιάχνεις φίλους και ορισμένες φορές φίλους που μένουν.
Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να παίζεις ποδόσφαιρο σήμερα, με δεδομένη και την οικονομική συγκυρία;Yπάρχει όραμα και διάθεση για το μέλλον;
Δεν είναι εύκολο να παίξεις ποδόσφαιρο σήμερα. Οι καταστάσεις είναι δύσκολες, αλλά η θέληση υπάρχει. Άλλωστε τα νέα παιδιά είναι το μέλλον του ελληνικού ποδοσφαίρου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου