Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Ρούμπι Καρίμα

Ο Μπερλουσκόνι πλήρωνε 47.000 ευρώ τη βδομάδα την παρέα της ανήλικης Ρούμπι

«Εγώ θα σε χρυσώσω. Εγώ θα σε κάνω διάσημη. Εσύ, όμως, θα κρατήσεις το στόμα σου κλειστό», είπε ο πρώην πρωθυπουργός των Ιταλών στην Ρούμπι Καρίμα τον Οκτώβριο, ένα μήνα πριν ενηλικιωθεί, φοβούμενος την οργή του εισαγγελέα...
Τα τηλεφωνήματα που έκανε η φιλόδοξη ανήλικη στους φίλους της
δημοσίευσε σήμερα στον διαδικτυακό της τόπο η La Reboubblica, ανάβοντας κυριολεκτικά φωτιά στη δικογραφία του «Ρούμπι Γκέιτ», στην οποία ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι κατηγορείται ότι «ευνόησε την εκπόρνευση ανηλίκων». Σύμφωνα με τους εισαγγελείς του Μιλάνου «είχε στηθεί ένα ολόκληρο σύστημα προς ικανοποίηση του Ιταλού πρώην πρωθυπουργού» με όργια που γίνονταν κυρίως στη βίλα του μεγιστάνα στο Αρκορε.
Η Ρούμπι Καρίνα είναι το μεγαλύτερο αγκάθι της δικογραφίας για τους δικηγόρους του Μπερλουσκόνι επειδή την περίοδο που είχαν επαφές ήταν ανήλικη. Στις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες της ωστόσο δεν είναι ξεκάθαρο ότι έκανε σεξ με τον πρώην πρωθυπουργό.

Στα τηλεφωνήματα αυτά, η Μαροκινή ακούει έναν φίλο της να λέει «Mamma Mia! Τί πήγες κι έκανες;» για να του απαντήσει «Σου είπα ότι τον ξέρω τον Σίλβιο... Αυτό που βγήκε στη φόρα τώρα είναι ότι εγώ και ο Σίλβιο είμαστε εραστές. Μου τηλεφώνησε χτες και μου είπε: θα σου δώσω όσα χρήματα θέλεις, θα σε καλύψω με χρυσάφι αλλά το σημαντικό είναι να αποκρύψεις τα πάντα και μην πεις σε κανέναν το παραμικρό»!
Ο φίλος την ρωτάει ποιά ακριβώς είναι η σχέση της με τον Μπερλουσκίνι και εκείνη απαντά: «Σημαίνει ότι πηγαίνω στο σπίτι του, ότι ήμασταν φίλοι για έναν χρόνο. Απλώς ο κόσμος σκέφτεται αμέσως τα χειρότερα. Βλέπουν ένα όμορφο κορίτσι να μπαίνει στο σπίτι του Σίλβιο, μαθαίνουν ότι της δίνει λεφτά -γιατί πράγματι μου έδινε 47.000 ευρώ την εβδομάδα- και λένε: τί θέλει από το κορίτσι; Γιατί κάτι θα θέλει, μάλλον σεξ θα ζητούσε... Δεν ήταν έτσι τα πράγματα, όμως».
Οταν ο φίλος την ρωτάει εάν την έχει τρομάξει ο χαμός που γίνεται γύρω από το όνομά της τώρα τελευταία, η Ρούμπι Καρίμα λέει: «Οχι, δεν φοβάμαι κανένα. Θα έχω πολλά λεφτά. Θα γίνω πλούσια. Τί να φοβηθώ δηλαδή;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου